U závodů F1 , motocyklů a podobně se távají smrtelné havárie. Kolik jich musí ještě zemřít, než se zruší: Stejně tak když se stane železniční neštěstí bývají mrtví a nebývá jich málo? Kolik jich ještě musí zemřít , než zakážeme vlaky? Podobné je to u letadel , aut, autobusů koloběžek, btcyklů a podobně.
0
před 413 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tu platí heslo: „Ide len o peniaze, o zisk. Všetko ostatné je druhoradé.“ Pokiaľ sa na tom bude zarábať, život a zdravie iných (žiaľ, platí nielen u zvierat, ale aj u športovcoch) bude druhoradý.
0
před 413 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Současná podoba dostihu je kompromisem mezi snahou o bezpečnost (Taxis je od r. 1993 upravený po tom, co předchozí rok na dráhu vnikli demonstranti za práva zvířat) a o zachování obtížnosti dostihu. Možná, že nastal čas na další úpravu.
0
před 413 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Drap: přirovnání se vám moc nepovedlo – v motosoutěžích i na železničních přejezdech se běžně provádějí opatření ke zvýšení bezpečnosti, které ještě před pár desetiletími nikoho nenapadly, zato u dostihů se argumentuje tradicí.
elkon, myslím, že aj dust8 vie, rovnako ako mnohí ďalší, o čo ide. Píšem to tak aj vo svojej odpovedi. Prosím, aby ste nenegoval každú otázku a odpoveď, ako je vašim zvykom. Stanete sa neprijateľným užívateľom.
annas | 5913 | |
Drap | 4621 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1316 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |