Rokio

Kolik nejvíce snů jste si pamatovali, které se vám zdáli v noci, jakmile bylo ráno?

U mě se to stalo dnes. Zde jsou:

1. Mluvil jsem s doktorem Hausem a naštval jsem učitelku, protože jsem jí řekl, že je neurotik.
  2. Hrál jsem PC hru Dračí oko.
  3. Byl jsem v gildě ve virtuálním světě a potkal jsem tam bývalé spolužáky Petra, Honzu a Jakuba.
  4. Byl jsem na zahradě a štěkali a doráželi na mě tři psi bojového plemena. Pak jsem si s nima hrál.
  5. Byl jsem v kurníku a otáčel jsem krocany vzhůru nohami.
  6. Byl jsem hradním pánem a měl jsem na hradě moderní vybavení za milóny korun českých.
  7. Byl jsem Harpagon (Funes) a neochotně jsem dal svatební dar. Pak jsem provedl výtržnost a celý rozvášněný dav mě chtěl zlinčovat.

Sny jsem si samozřejmě zapisoval, když jsem se probudil a tady jsem je vypsal.

Přeji vám jinak veselý Silvestr a šťastný nový rok!

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? OmylCZ, před 6 dny Sledovat Nahlásit

Odpovědi

Sny nahrávám na diktafon v tel. Nevím sice kolik snů to bylo, ale nahrávka trvala 7 min.

0 Nominace Nahlásit

Tonda Káňa

Máš dětské sny, asi to odpovídá tvé mentalitě…

Nicméně mně se poslední dobou zdají sny, kde na papíře píšu nějaké rovnice a řeším nějaké příklady. Nejhorší je, když tam najdu v těch výpočtech chybu a zjistím, že jsem u zkoušky… Jo, z tý školy mi už někdy asi hrabe 😆😆

0 Nominace Nahlásit

zjentek

Čtyři. Teda nevím kolik snů, ale čtyři různé děje, dějové linky.

0 Nominace Nahlásit

led

Nepozerajte pred spaním politické relácie, horory, dobrodružné filmy. Rovnako aj spisy velikánov minulosti od Platóna, cez Lenina a novodobých Mesiášov plodia hrôzostrašné sny, čo často spôsobuje aj nespavosť a nočné vykrádanie chladničky.
Radšej sledujte naivnú americkú, honkongskú, alebo turecko-indickú produkciu a kľudne zaspíte aj bez vypnutia TV. Ale predtým si dopredu nastavte budík, aby ste nezaspali dôležité telenovely.

0 Nominace Nahlásit

cappuccino