Dobrý večer, chci Vás požádat o radu. Dne 7.5. jsem na zákaznické
lince reklamovala tiskárnu. Byl mi odeslán email s informacemi o reklamaci.
Přepravce mi měl podle emailu dovést novou tiskárnu. Po 3 týdnech jsem
zjišťovala v jaké fázi je reklamace. Bylo mi sděleno, že tiskárna byla
omylem zaslána někomu jinému a z toho důvodu se jim v systému tiskárna
ukázala jako doručená. Další den mě měl kontaktovat pracovník
společnosti, která reklamovanou tiskárnu vyrobila. Nestalo se tak. Tento
týden jsem opět kontaktovala podporu a bylo mi sděleno, že balík je již
u dopravce. Dopravce ovšem měl u balíku uvedené mé staré příjmení,
i když u výrobce bylo již dávno uvedené nové příjmení a neměli na
mě ani žádný kontakt. Tím pádem se předání tiskárny vinou výrobce
prodloužilo. Když jsem „novou“ tiskárnu konečně obdržela, zjistila
jsem, že tiskárna není nová, ale nejspíš repasovaná. Tiskárna nebyla
v originální krabici, nebyla originálně zabalená, na poklopu skeneru jsou
mírné oděrky a podavač papíru byl špinavý. Nejsem si tedy jistá zda
výměna zboží v rámci reklamace musí být vyměněná věc NOVÁ či jaká
je konkrétní specifikace výrobku. A zda je daná lhůta na reklamaci, tedy
30 dní, daná převzetím zboží od přepravce nebo odesláním od výrobce
i když se předání zdrželo vinou výrobce.
Děkuji
Pozn.: McArthur tiskárna byla registrovaná pár dní po jejím zakoupení. Sama si nejsem vědoma jediné chyby v rámci komunikace s výrobcem. První tiskárna co mi byla zaslána byla zaslána někomu jinému.Kdo to byl, jaká byla adresa netuším. Vzhledem k tomu, že se již tiskárna nevyrábí a ani se skoro neprodává, nemohli mi zaslat novou a tím pádem mě chtěli „ochc*t“ repasovanou tiskárnou. I v jejich reklamačních podmínkách je napsané, že zašlou NOVOU tiskárnu.
Upravil/a: Odpovědi.cz
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zzzlatokopka před 3431 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Normálně jim pohrozit ČOI a prvávníkem, vyčíslit ušlý zisk v době nepřítomnosti tiskárny, učinkuje to stopro, věř…v tomto státě lemplů-darebáků po dobrém nejde už nic.
1Kdo udělil odpovědi palec? zzzlatokopka
před 3433 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Žádným právníkem nehrozte, není třeba. Je to móda která se v poslední době velmi rozmáhá a parodie na občanský zákoník tomu ještě pomáhá. Obraťte se na obchodní zastoupení značky v ČR a anabázi jim popište !!!!! Stačí emailem.
0 Nominace Nahlásit |
Tiskárnu jim vrať, napiš k ní dopis, že použitou nechceš, pokud
tiskárna v reklamaci nejde opravit, máš narok na novou, nemůžou ti poslat
nic použitého po někom jiném. Trvej si na odstoupení od smolouvy a
vrácení peněz, pohroz ČOI.
Doplňuji:
Bere se doba doručení, to znamená do 30 dní musí být zboží u tebe, ale
to už je jedno, už ji převzala:-(
Upravil/a: zzzlatokopka
0 Nominace Nahlásit |
Nejsem si jist, jestli se započítáva doba převzetím přepravcem,
každopádně zasláním repasované tiskárny není reklamace vyřízena. Při
kladném posouzení reklamace a neopravitelné vadě (což se považuje
i nevyřízení reklamace do 30 dnů) máte nárok na nové zboží, kde Vám
začíná běžet nová záruční doba, nebo máte nárok na vrácení peněz.
Repasovanou tiskárnu bych vrátil a požadoval zpět peníze z důvodu
nevyřízení reklamace do 30 dnů.
Pro příště bych vybíral kvalitnějšího prodejce, nejlevnější nabídka
nebývá mnohdy ta nejvýhodnější.
0
před 3433 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Můj tip je, že je to HP. Podle mne jste někde v komunikaci se servisem HP udělala chybu, protože jinak funguje na jedničku. Reklamoval jsem 3 tiskárny (na různé adresy i za kamarády, tj. na jiná jména) a vždy vše proběhlo během 5 dnů a bez komplikací. Vždy poslali novou tiskárnu v originálním balení, nikdo se na nic neptal. Pravda ale je, že všechny tiskárny byly po zakoupení registrovány.
Zkuste s nimi znovu komunikovat. Pokud to nepůjde nebo si nejste jistá,
že to zvládnete, vyřiďte to s prodejcem, který vše zajistí. Pokud jste
prvotní reklamaci nezadala přes prodejce, tak on ani neví, že je nějaký
problém. Klidně mu vše popište, případně předejte předešlé dokumenty.
Slušný prodejce se dál ptát nebude. Vyřídit reklamaci je jeho
povinnost.
Doplňuji:
To máte asi vskutku smůlu. Když už se model nevyrábí, tak buď pošlou
nástupce (nový model) nebo si tiskárnu v servisu nechají a pošlou
dobrozdání na základě kterého dostanete peníze zpět od prodejce.
Ale jak jsem psal, je-li problém, řešte ho s prodejcem. Ten je Vám blíž a zodpovídá za vyřešení problému opravou, výměnou nebo vrácením kupní ceny.
Upravil/a: McArthur
0
před 3431 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Reklamace probíhá přímo s výrobcem tiskárny čili se zastoupením značky v ČR. Psala jsem i nyní email, že odstupiji od smlouvy vzhledem k tomu, že nebyla napslněna podstat reklamace – tedy zaslání NOVÉ. Včera jsem zjistila, že tiskárna už se vlastně nevyrábí, takže novou vlastně zaslat ani nemůžou. A z Alzy mi bylo doporučeno ať od nich žádám nějaký papír, aby mi oni mohli vrátit peníze.