zůstane u tažného letadla. Plachťák jen otevře takové oko za které
to lano drží a pustí se. Tažné letadlo s ním pak přistane
Doplňuji:
v odkazu uvidíte, jak je to lano u vlečného letadla přidělané a jak to
funguje, že nikdo žádné lano nikam nestahuje http://www.youtube.com/watch?v=mpyckm1kxkY
Upravil/a: ponovotny
0 Nominace Nahlásit |
No přece logicky na tažném letadle. Většinou se ještě za letu navine dovnitř.
0 Nominace Nahlásit |
Tažnému letadlu, které ho potom odhodí. Možná větší letadla ho
navíjejí, ale u nás na letišti ho vždy odhodili.
Doplňuji:
Tak se může i navíjet
http://www.fronta.cz/dotaz/kluzaky-a-tazna-letadla
Upravil/a: Mapel
0 Nominace Nahlásit |
Pokud letadlu neupadne, přiveze ho zpět na letiště. Pokud mu upadne, mají se dobře magneti ! a večer stráví v hospodě.
0 Nominace Nahlásit |
tam kde je plachtařský oddíl, mají většinou oba způsoby
vytahování.
Naviják je levnější způsob, ale má omezenou výšku do které je schopen
letadlo vytáhnout. Proto se používá pro výcvik. Kluzák je jím vytažen do
cca 80–100m a může poté do přistání udělat jeden oblet letiště. Ke
skutečnému plachtění je pak potřeba aerovlek