Ale bohužel jsou kalhoty ,které jsem koupila manželovi příliš velké.Již 3× jsem se dotazovala emailem prodejce zda je mohu vrátit jestli se domluvíme,ale ten dělá mrtvého brouka.Nevím zda poslat mu je zpět,abych nepřišla o kalhoty a ještě o peníze ,které by mi měl vrátit,když nereaguje na emaily?Děkuji za radu.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? petka před 4973 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jak píše dědapetr, svou odpověď se dovíte v pravidlech Aukra. Zásilku bych zpět nevracela bez dohody s odesílatelem. Protože jsem platila dobírkou, vrátila jsem zásilku zpět, ale dotyčný balíček nevyzvedl, takže jsem přišla o další poštovné. Všechno záleží na solidnosti prodávajícího.
Napište dotaz na Aukro.
http://aukro.cz/country_pages/56/0/education/guide_debate/index.php
0 Nominace Nahlásit |
Podívejte se na uživatelovu stránku „O mně“. Tam by měly být
informace o reklamacích. Každý si ty pravidla trochu upraví dle svých
potřeb.
Myslím, že to záleží jen na něm. Při aukci jste věděla co kupujete
(podle informací, fotek). Ten prodejce za to nemůže, že to manželovi není.
Neklamal vás.
Já jsem toto vyřešila tím, že jsem věc zase na Aukru prodala. Nafoťte
lepší fotky a můžete na tom i pár drobných vydělat 😉
0 Nominace Nahlásit |
Zkuste se podívat do pravidel obchodu na Aukru,jestli tam nenajdete odpověď na Váš problém.
3Kdo udělil odpovědi palec? led, elektrikář, Kerberus
před 4973 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Omlouvám se, ale jsem zkušený aukrák a takové lidi jako jste vy mám
opravdu rád.
Máte před příhozem dostatek času vše si promyslet, položit dotaz
prodejci, aby upřesnil informace o prodávaném předmětu a v případě,
že nereaguje, tak prostě od něj nekupovat, pokud uvedl veškeré informace,
měla jste možnost si vše prohlédnout, zjistit atd.
Nyní těžko někoho obviňovat.
Co se týče 14-denní lhůty, ta se vztahuje na obchodníky, nikoli
na osoby.
0 Nominace Nahlásit |
Jde o to, zda souhlasí popis vystavené věci a jaké si stanovil prodejce podmínky pro vrácení zboží. Jestli popis souhlasí a prodejce nic neslíbil, tak obchod bude z hlediska Aukra v pořádku. Můžete se pokusit o dohodu s prodejcem, stejně ale budet muset hradit veškeré poštovné a provizi Aukru. Souhlasím s Lenjičkou, že nejlepší je věc prodat dál. Je to na Aukru běžná praxe.
3Kdo udělil odpovědi palec? led, Miroslavst, hanulka11
před 4973 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Bohužel nemáte žádné právo reklamace, a to proto,že jste věc pořídila cestou „Kup teď“. Pokud byste vec vyhrála v aukci, tak máte nárok věc reklamovat – ale takto bohužel ne. Říkají to pravidla Aukra. Takže vám doporučuju věc znovu na Aukru prodat,pokud nebude prodejce ochotny vzit obchod zpět.Což pochybuju,taky by se mi nechtělo!
2Kdo udělil odpovědi palec? led, Michal Kole
před 4973 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek