Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Nekoupila.

1. Piji rozpustnou kávu 2× denně z mini hrníčku. Bez cukru, bez mléka.

2.. Chytrý hrnek kvůli své velikosti, i když zamíchá káva či našlehá mléka, bych nevyužila, ale ani po něm netoužím. .

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Ty původní ceny před slevou jsou vylhané, je to běžná prodejní praxe. Ještě jste si na to nezvykli ? Eshopy běžně zařazují produkty do svého katalogu předražené aby na ně mohli prakticky ihned posadit nějakou pěknou slevu která teprve cenu srovná na hladinu cen běžných u konkurence 🙂 Prý to lidi motivuje víc nakupovat přesto že vlastně žádnou slevu nedostávají.

Další trik na který byste si měli dávat pozor a který je trochu méně okatý zato ještě mnohem více používaný, je tzv cenové ukotvení. Firma prodává televizory třeba za 30 tisíc, to by se lidem asi zdálo moc a tak si prodejce vypomůže tím, že hned na titulní stránce umístí velkou reklamu na televizor za 150 tisíc, najednou se lidem zdá těch 30 jako docela přijatelná cena. Cenové ukotvení se běžně používá i v supermarketech v daleko menším měřítku. Například ta samá firma prodává sýr ve třech baleních z toho jedno je premiové BIO a balené ve slámě, to stojí 2× tolik co běžné balení, a přesto že i běžné balení je pořád předražené, lidi ho najednou více kupují jen z toho důvodu že se jim zdá cena výhodná proti balení prémiovému aniž by se podívali o regál níž kde totéž najdou ještě levněji 🙂 Toto je velmi častá prodejní taktika, dokonce bych řekl že na ní stojí marketing jakéhokoliv výrobce v dnešní době, který se snaží prodávat s větším ziskem. Dělá to třeba i Apple když nabízí iPhone 11 Pro Max prodává za naprosto absurdních 43 tisíc korun, ne proto aby si lidé tento nejvyšší model skutečně kupovali ale především proto aby se jim zdála stále ještě přemrštěná cena nižších modelů relativně výhodná.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Funna

ani za tu slevněnou…
udělat pár pohybů lžičkou není zase taková námaha…navíc vrtulka vevnitř se bude blbě umývat a chce to baterie…a že to našlehá mléko? dle videa to sotva tak zamíchá, ale jestli to něco našlehá pochybuju…to raděj použiju ruční metličku…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Ametyst

🙂 Další čínský výrobek za evropskou cenu? Děkuji, nechci…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Panenko skákavá, „chytrý“ hrnek za tolik peněz a my už nebudeme ani míchat a časem „zhloupneme“? Já potřebuji nutně míchat! 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Určitě ne, i kdyby ho ještě 2× zlevnili

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Nekoupila bych ho ani za těch 368 Kč (dopravu připočítávám k ceně).

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dubraro

Nekoupil. Je to nesmysl za jakoukoliv cenu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

To už je zvrhlost, nezamíchat si kafe lžičkou.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aliendrone

Hmm, nejde to do myčky. A i mytí v ruce bude vyžadovat zvýšenou pozornost, takže ani zadarmo. Leda…

Nacpat tam místo trojáček https://www.2ja­kost.cz/cs/gp-23af-12-v?utm_source=go­ogle&utm_medi­um=cpc&utm_cam­paign=pla&gclid=­EAIaIQobChMI8LbJ_9Ow­5QIVw0MYCh2Vow3s­EAQYBSABEgIXev­D_BwE#u12225 a z povzdálí sledovat, až to někdo zapne, jenže ruku na srdce, slabá sradna. ;) :D :D

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
anonym

Ostatně to jak jsou tyhle cenovky strašně relativní poznáte když najdete stejný hrnek zde https://www.pe­povasleva.cz/kuchy­ne/samomichaci-hrnek-na-kafe/?variantId=1608 za 145 Kč 🙂

před 1841 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

George: jo, tu praxi znám, taky mě to napadlo. To jsem zvědav, jestli ta akce opravdu skončí za 10 hodin…

před 1841 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

jo to ona skončí ale půl hodiny na to začne znovu …

před 1841 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

akce se vždy poustí v mnoha sekvencích než ji ukončíte dopravdy (pokud ji tedy vůbec máte v úmyslu ukončit). Akce se tak znovu a znovu nenápadně zahajují (pro jistotu se mění i url aby to nevypadalo jako stejná akce). Cílem je vytvořit v lidech dojem že by měli spěchat a rychle využít exklusivní nabídku na kterou s takovým štěstím náhodou narazili 🙂

před 1841 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

podobně je to s počítadly „na tento produkt se dívá x lidí“ … jasná lež. Je to jen marketingový nástroj a ten počet se generuje v závislosti na tom kolik položek je údajně na skladě a kolik času do konce akce zbývá, opět to nemá jiný účel než vytvořit v lidech falešný pocit že by měli si měli s objednávkou pospíšit, protože se skladové zásoby mohou nebezpečně ztenčit přesto, že k tomu ve skutečnosti není žádný důvod a na stránku se v té chvíli díváte jen vy sám 🙂 Tuto lež však nelze prokázat a proto ji eshopy velmi rádi zneužívají.

před 1841 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

vím to protože tyhle věci jako externí doplňky sám píšu pro systémy Prestashop a Opencart, každou chvílí tohle vylhané generování údajů o ztenčujících se skladových zásobách a návštěvnících na nakodujto.cz někdo poptává.

před 1841 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek