Prý je to letošní vánoční hit.
http://www.hrnek.senzakup.cz/?utm_source=buchtySwizMakem&XOCRyKYpwXBbMBlMlTVkw2UJz-IXO=banner&utm_content=B_1%2019_10_17%20hit%20ob%203&utm_term=in_113&XOLombT6e6eCx_zyZ__SG5iKBhDgY8XO=Novinky_cz%20ni%20hrnek
Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? annas, marci1, jirka F, orwell, dubraro před 1857 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nekoupila.
1. Piji rozpustnou kávu 2× denně z mini hrníčku. Bez cukru, bez mléka.
2.. Chytrý hrnek kvůli své velikosti, i když zamíchá káva či našlehá mléka, bych nevyužila, ale ani po něm netoužím. .
Upravil/a: annas
7Kdo udělil odpovědi palec? vagra, Drap, paul1, orwell, Kepler, independent, aliendrone
před 1857 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ty původní ceny před slevou jsou vylhané, je to běžná prodejní praxe. Ještě jste si na to nezvykli ? Eshopy běžně zařazují produkty do svého katalogu předražené aby na ně mohli prakticky ihned posadit nějakou pěknou slevu která teprve cenu srovná na hladinu cen běžných u konkurence 🙂 Prý to lidi motivuje víc nakupovat přesto že vlastně žádnou slevu nedostávají.
Další trik na který byste si měli dávat pozor a který je trochu méně okatý zato ještě mnohem více používaný, je tzv cenové ukotvení. Firma prodává televizory třeba za 30 tisíc, to by se lidem asi zdálo moc a tak si prodejce vypomůže tím, že hned na titulní stránce umístí velkou reklamu na televizor za 150 tisíc, najednou se lidem zdá těch 30 jako docela přijatelná cena. Cenové ukotvení se běžně používá i v supermarketech v daleko menším měřítku. Například ta samá firma prodává sýr ve třech baleních z toho jedno je premiové BIO a balené ve slámě, to stojí 2× tolik co běžné balení, a přesto že i běžné balení je pořád předražené, lidi ho najednou více kupují jen z toho důvodu že se jim zdá cena výhodná proti balení prémiovému aniž by se podívali o regál níž kde totéž najdou ještě levněji 🙂 Toto je velmi častá prodejní taktika, dokonce bych řekl že na ní stojí marketing jakéhokoliv výrobce v dnešní době, který se snaží prodávat s větším ziskem. Dělá to třeba i Apple když nabízí iPhone 11 Pro Max prodává za naprosto absurdních 43 tisíc korun, ne proto aby si lidé tento nejvyšší model skutečně kupovali ale především proto aby se jim zdála stále ještě přemrštěná cena nižších modelů relativně výhodná.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
ani za tu slevněnou…
udělat pár pohybů lžičkou není zase taková námaha…navíc vrtulka
vevnitř se bude blbě umývat a chce to baterie…a že to našlehá mléko?
dle videa to sotva tak zamíchá, ale jestli to něco našlehá pochybuju…to
raděj použiju ruční metličku…
4Kdo udělil odpovědi palec? anonym, orwell, Kepler, aliendrone
před 1857 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
🙂 Další čínský výrobek za evropskou cenu? Děkuji, nechci…
4Kdo udělil odpovědi palec? orwell, aliendrone, anonym, Kepler
před 1857 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Panenko skákavá, „chytrý“ hrnek za tolik peněz a my už nebudeme ani míchat a časem „zhloupneme“? Já potřebuji nutně míchat! 🙂
4Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion, orwell, aliendrone, Ametyst
před 1857 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Určitě ne, i kdyby ho ještě 2× zlevnili
3Kdo udělil odpovědi palec? orwell, aliendrone, Kepler
před 1857 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nekoupila bych ho ani za těch 368 Kč (dopravu připočítávám k ceně).
3Kdo udělil odpovědi palec? orwell, aliendrone, Kepler
před 1857 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nekoupil. Je to nesmysl za jakoukoliv cenu.
3Kdo udělil odpovědi palec? orwell, aliendrone, Kepler
před 1857 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To už je zvrhlost, nezamíchat si kafe lžičkou.
3Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion, Kryšpín, Kepler
před 1857 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Hmm, nejde to do myčky. A i mytí v ruce bude vyžadovat zvýšenou pozornost, takže ani zadarmo. Leda…
Nacpat tam místo trojáček https://www.2jakost.cz/cs/gp-23af-12-v?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pla&gclid=EAIaIQobChMI8LbJ_9Ow5QIVw0MYCh2Vow3sEAQYBSABEgIXevD_BwE#u12225 a z povzdálí sledovat, až to někdo zapne, jenže ruku na srdce, slabá sradna. ;) :D :D
0
před 1857 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ostatně to jak jsou tyhle cenovky strašně relativní poznáte když najdete stejný hrnek zde https://www.pepovasleva.cz/kuchyne/samomichaci-hrnek-na-kafe/?variantId=1608 za 145 Kč 🙂
George: jo, tu praxi znám, taky mě to napadlo. To jsem zvědav, jestli ta akce opravdu skončí za 10 hodin…
jo to ona skončí ale půl hodiny na to začne znovu …
akce se vždy poustí v mnoha sekvencích než ji ukončíte dopravdy (pokud ji tedy vůbec máte v úmyslu ukončit). Akce se tak znovu a znovu nenápadně zahajují (pro jistotu se mění i url aby to nevypadalo jako stejná akce). Cílem je vytvořit v lidech dojem že by měli spěchat a rychle využít exklusivní nabídku na kterou s takovým štěstím náhodou narazili 🙂
podobně je to s počítadly „na tento produkt se dívá x lidí“ … jasná lež. Je to jen marketingový nástroj a ten počet se generuje v závislosti na tom kolik položek je údajně na skladě a kolik času do konce akce zbývá, opět to nemá jiný účel než vytvořit v lidech falešný pocit že by měli si měli s objednávkou pospíšit, protože se skladové zásoby mohou nebezpečně ztenčit přesto, že k tomu ve skutečnosti není žádný důvod a na stránku se v té chvíli díváte jen vy sám 🙂 Tuto lež však nelze prokázat a proto ji eshopy velmi rádi zneužívají.
vím to protože tyhle věci jako externí doplňky sám píšu pro systémy Prestashop a Opencart, každou chvílí tohle vylhané generování údajů o ztenčujících se skladových zásobách a návštěvnících na nakodujto.cz někdo poptává.