Avatar uživatele
Kepler

Kterou zákaznickou kartu považujete za nejvýhodnější?

Dnes jsem se v duchu usmál, protože mi v Jednotě slíbili slevu 100 Kč po dosažení nákupu v hodnotě 15 000,– Tesco je lepší, během roku mi přijde do schránky několik kupónů na slevy v hodnotě řádu stokorun. Máte podobné poznatky?

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? briketka10, marci1, Malvína před 1933 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
df

IN 100 od Českých drah. Za 20 klacků můžeš jezdit jejich vlakem celý rok imrvére.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
led

Pre obchodníka? Každá ma svoje plusy a mínusy. Ale zákaznícka karta vytvára pre obchodníka verného zákazníka, ktorý prichádza kupovať so zľavou, ale pritom udržuje obchodníkovi zisk. Tento kupec pri zľavových akciách na zákaznícku kartu, ho zbaví minimálne skladovacích nákladov tovaru za prijateľný podnikateľský zisk.
Pre zákazníka pri rozumnom nakupovaní na viaceré zákaznícke karty môže ušetriť peniaze na nákup, ale zároveň stráca svoje súkromie, pretože dobrý obchodník na základe znalostí kúpnych zvyklostí zákazníka (podľa databázy zákazníckych kariet) prispôsobuje svoj tovar a ceny zákazníkovi.
Za ušetrených pár korún sa stávate Faustom a predávate svoje súkromie Mefistofelovi. Neveríte? Jeden z príkladov: v škandinávskej nábytkárskej firme kúpite tovar, použijete zákaznícku kartu a hneď dostávate do emailu otázku, či ste spokojní s nákupom, blahoželajú vám k sviatkom.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

zákaznické karty reálně žádnou výhodu nepředstavují. Vždy jsou nastaveny tak abyste velkou část výhod nevyužil, nebo na ně zapomněl. Zásadní nedostatek a kámen úrazu každé slevové karty je pak v tom, že vás už jen držení takové karty motivuje upřednostňovat dodavatele, kteří často i se slevou produkt nabízí dráž, než jiné eshopy v běžných cenách. Je to prostě jen pastička, kterou se obchodníci naučili používat na školeních „Jak úspěšně prodávat i předražené zboží“.

Ty zdánlivě horentní slevy jsou tak téměř výhradně na zboží které by jinak v cenové konkurenci s jinými produkty neobstálo a jednoduše se musí prodávat s nějakou slevou vždy. Mnozí klienti z toho pak mají radost, že nakoupili tak dobře a už je netrápí že si běžnou cenu neověřili u jiného obchodníka.

Dobrý příklad jsou slevové inkarty ČD, tam máte pocit že ušetříte majlant, jenže vždy počítáte že vlakem pojedete pokaždé (třeba do práce) a neuvažujete že jsou tam svátky, dovolené, prázdniny, že občas taky potřebujete jet autemkvůli většímu zavazadlu, že jako držitelé takové karty se automaticky vyhýbáte nabídkám konkurenčních dopravců a vůbec je neberete v úvahu, váš dopravce kterému jste se tak de fakto upsal se nemusí cítit konkurencí ohrožen a své ceny se nebojí zvyšovat, atd atd … a to vše se nakonec promítne do toho, že výsledná sleva ani zdaleka není tak velká jak se na počátku mohlo zdát.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Malvína

Pro mě DM drogerie. Měsíčně tam nechám dost, body naskakují a pak si mohu vybrat buď nějaký dárek nebo slevu na nákup atd. A kdyby s něčím podobným přišel Lidl, jóó to by byla paráda. Tam nechám za cely měsíc slušnou pálku . 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
briketka10

Kartu Dr.Max na místě je mi odečteno hned10% z ceny.
A kartu Globus, když mám nějaké bonusy, tak je využiju. Občas koupím zboží s velkou slevou :)
Jo a karta Geco tabák je taky super tam mačkám truhlu za každý nákup. Už mám nahrabáno hodně bodíků. Bude na doutníčky 😁

Upravil/a: briketka10

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Funna

ono je to asi jedno…zákaznických karet mám spoustu od různých obchodů se všemožným zbožím…na některých se dá „vydělat“ – např. 10% sleva při nákupu…některé jsou dlouhodobé – až nasbírám body, něco za to dostanu, ale v každém případě nás všechny tak trochu ovládají, protože nás podvědomě nutí jít nakupovat právě sem…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Asi tu, která je u dostupného, často navštěvovaného a slušného obchodu. Zákaznická karta TESCO je naprd lidem, kteří maj nejbližší TESCO 50 km daleko.

To jsem Ti pomohl, co?? 😉

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
SEOguru

Myslím si, že jednorázové zľavové kupóny sú oveľa lepšie https://www.di­rectory.sk/

před 1134 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Funna

briketko…tak to máš kliku…já mám truhlu pořád prázdnou ☹

před 1932 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Funna

briketko…tak to máš kliku…já mám truhlu pořád prázdnou ☹

před 1932 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Pepa25

Nemá to TESCO tak, že dá jeden bod za 10 Kč, ale hodnota bodu je pouze 0,1 Kč, tzn. sleva pouze 1%? COOP s 0,66% je sice méně výhodný, ale ne až tak moc, ne?
britekta: Dr. Max karta také nedává 10% slevu na cenu na vše …
Další firem také dávají 1 – 3% zpět (třeba Electroworld) . Na druhou stranu takovýho bonus bývá i u kreditních karet. Takže pokud nakupuju pravidelně, proč ne, ale jako motivace nevím, nevím

před 1932 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek