Domnívám se, že poměrně levný je Globus.
Jinak v každém marketu jsou některé potraviny levnější než jinde,
nebo naopak.
Tím se určité rozdíly vyrovnávají. Záleží, co kupujete. Markety si
hlídají ceny, přece musí všechny vydělat.
0 Nominace Nahlásit |
V Brně slevněnky,to jsou obchody které prodávají zboží s končící dobou spotřeby.
0 Nominace Nahlásit |
taky si myslím,že kaufland:)
ale všimla jsem si,že se akční nabídka ve městech liší podle počtu
obyvatel..ve větším městě je ta určitá věc v akci i 10kč levnější,
já bohužel mám blíže to menší město :)))
0 Nominace Nahlásit |
Ve Vyškově určitě Kaufland a nejdražší Albert.Tam se vždycky jen naštvu, když tam omylem zajdu.Stejný chleba ze stejné pekárny v Albertu o 5 korun dražší proti Kauflandu v běžné ceně, ne akční.
0 Nominace Nahlásit |
Asi souhlasím s Kauflandem, ale nedávno jsem vysledovala v letácích, že funguje jakási řetězová reakce mezi supermarkety u jednotlivého zboží: např. je- li ve slevě cukr v Albertu, je příští týden např. v Kauflandu, další např. v Intersparu…ale v tomhle období třeba pivo ve slevě není…Prostě slevy jsou v jednotlivých řetězcích aplikovány na podobné zboží, proto je ve finále jendo, kam jdete. Navíc připočítáte- li k nákladů, benzín, který byste projeli při přejížděním mezi supermarkety tak stejně neušetříte
0 Nominace Nahlásit |
Nehledět na cenu, ale na kvalitu.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4905 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
nejlevnější je ten nejbližší – protože to, co ušetříte na všech
těch výhodných nabídkách a slevách, zase projezdíte buď autem nebo
městskou
a věřte, oni si konkurenci taky hlídají a pak žádné velké rozdíly
v cenách nejsou
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4905 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Podle mě Lidl. Mají vychytaný marketing, který se dostane fakt ke spoustě lidí. V jejich případě je co propagovat, protože jejich zboží bývá vážně nejlevnější. Jejich úspěch a expanze však netkví jen v nízké ceně. Článek, který skvěle popisuje, za čím se skrývá úspěch těch nejúspěsnějších značek, najdete tady > http://www.marketingovenoviny.cz/uspech-top-znacek-nese-nazev-detailni-planovani-marketingove-kampane/