Jak poznám,který ventil je sací a který výfukový, u jednoválcového
4 taktního motoru? Manuál – KENTOYA 125, v pasáži „ventily“
odkazuje na odborný servis.
Doplňuji:
Díky za rady,studoval jsem to dál a dočetl jsem se: 1. doba sání –
píst jde dolů,sací ventil je otevřen,výfukový uzavřen.2. doba –
komprese, píst jde nahoru, oba ventily jsou uzavřeny. 3 doba-výbuch, oba
ventily stále uzavřeny, píst jde dolů 4. doba – výfuk, píst jde
nahoru,výfuk. ventil je otevřen.U staré škodovky jsem si dělal ventily
běžně,tak doufám,že to zvládnu i u skůtra až sundám krycí víčko a
začnu protáčet,že se mi rozsvítí.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 3872 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Sací je na sacím potrubí a výfukový na výfukovém…
Nejpozději to poznáš v momentě, kdy sundáš kryt hlavy…
😉
0 Nominace Nahlásit |
Mám pocit, že (u motorů, které mají stejný počet sacích
i výfukových ventilů) výfukové ventily mají větší průměr.
Doplňuji:
RedBox: jo, máš pravdu, teď jsem si to našel v nějakém anglickém textu.
Mea culpa.
Upravil/a: cochee
0 Nominace Nahlásit |
Cochee: je to naopak, sací mají větší průměr, aby bylo nasávání vzduchu rychlejší. Jak řekl mowla, sací je u sacího potrubí a výfukový u sběracího. Jinak sacích bývá víc na jedné vačkové hřídeli, nebo jsou větší.
0 Nominace Nahlásit |
Ještě dodám, že většina sacích ventilu jsou magnetická, ale zrovna u škodovky to poznáš… tam je v rozměrech celkem rozdíl.
Třeba tahle hlava má sací menší, ale za to jich je víc. :) http://www.skodateam.cz/Hlava__1_8_20_ventil_atmosfera_-img_bGSr.jpg
0
před 3871 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek