„Vstup do kabiny cestujících se nacházel na zádi, přímo za křídlem
a měl podobu jednodílných hydraulicky ovládaných výklopných (směrem
dolů) břišních dvířek se včleněnými schůdky.“ – viz zdroj.
Je to ale pitomost, protože za křídly byly už jenom motory. Ale letadlo bylo
určeno pro krátké regionální tratě a letiště (třeba i travnanatá)
téměř bez jakékoliv infrastruktury. Takže výklopné schůdky zabudované
do dveří můžeme s jistotou předpokládat i ve hlavních dveřích za
kokpitem.
Zdroj: http://ruslet.webnode.cz/technika/ruska-technika/letecka-technika/a-s-jakovlev/jak-40-codling-/
4Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek, quentos, jáára, Lamalam
před 3030 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zde to máš krásně vyobrazené, ale bylo víc variant
http://www.fotodoprava.com/images2/let_jak40.jpg
http://farm6.static.flickr.com/5052/5468262715_b9b88de3e9.jpg
0 Nominace Nahlásit |
Tak jako do většiny letadel, dveřmi.
Zdroj: http://toulky.vojenstvi.cz/foto_index.php?fid=2137
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3030 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek