Zdravím, byl jsem u obvodní s lékařským posudkem o zdravotní
způsobilosti k řízení motorového vozidla ale ta mě poslala obratem domů
s tím, že potřebuje tento posudek 2× originálně vyplněný. Nechápu
proč? Ptal jsem se dalších lidí a po nikom nikdy lékařka tyto posudky
2 nechtěla. Nakonec jsem se doslechl, že podle zákona by obvodní lékařka
neměla vůbec ty papíry chtít po mě, ale měla by je mít sama. Co je na tom
pravdy? A z jakého důvodu po mě může chtít tyto posudky 2? Děkuji.
Doplňuji:
Ne, nespletl jsem se. Je to přesně jak píši. Poslala mě domů s tím, že
mám přinést posudek 2× vyplněný a pak ať přijdu(žádné zdravotní
problémy nemám) – s tím to nesouvisí. Je to hloupost a nikdo tomu
nerozumí, z tohoto důvodu se ptám zde.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? suaeda před 3880 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To je nějaká hloupost, potvrzení – či posudek o zdravotní způsobilosti k řízení motorového vozidla má vydat obvodní lékař takže nechápu pro co vás posílá domů. Možná chce potrvzení od sousedů, že ještě slyšíte a vidíte…Doporučuju změnit lékařku zdá se být zmatená.
0 Nominace Nahlásit |
Předpokládá se, že když někam pojedeš, budeš ten druhý posudek potřebovat na zpáteční cestu.
0 Nominace Nahlásit |
Ještě napište o jaký posudek jde a kdo ho vystavoval !!!!
Pokud by se jednalo o Lékařský posudek o zdravotní způsobilosti k řízení motorových vozidel z titulu věku ( 65 let a více) vystavuje jej praktický lékař a stačí jedna kopie, kterou vozíte s řidičským průkazem U SEBE.
Pokud se jedná o vyjádření odborného lékaře pro vydání tohoto posudku, jeden originál bude pro praktického lékaře a jeden pro vás.
0
před 3880 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
§ 4 (277/2004 Sb. – VYHLÁŠKA Ministerstva zdravotnictví ze dne 26. dubna 2004)