Určitě, myslím, že je i bezpečnější. Dá se s tím letět jako s větroněm, jen si přestaví vrtuli „do praporu“ a přistát se dá na kdejakém delším trávníku. Nevýhodou je krátký dolet, baterie obvykle vydrží jen okolo 20 minut. Ale na lítání pro radost to stačí.
0 Nominace Nahlásit |
ne, lítám jenom letadlem které má dostatečně dlouhou šňůru, popř. prodlužovačku na 220/380V s platným revizním osvědčením.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud bude mít systém pro „vypuštění paliva“, jako letadla proudová… možná…
0
před 2190 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak to bych zas netvrdil. Každé civilní komerční schválené pro provoz
a v přepočtu na kilometr. To snad.
Ale já samozřejmě chci výdrž a spolehlivost u těch baterek. Představa
že při pokusu o zvýšení výkonu motoru v chladnějším počasí mi
letadlo chcípne (což dělala třeba starší baterie v mobilu) se mi moc
nezamlouvá.
Já vím, u moderních akumulátorů to až tak moc nehrozí, ale chci aby
u toho letadla než do něj sednu to někdo zkontroloval, protože technicky to
úplně samozřejmé není.
Moderní trakční baterie jsou naopak mnohem více náchylné na teplotu. Taky se to řeší ejich vyhříváním. Ale jen tak mimochodem.. technologie je jedna věc… ale v komerci jde o hmotnost… Takže… dokud to nebude mnohem lehčí, tak do toho nikdo komerčně nepůjde.