Otázka je nepřesná. Nabízíte, nebo kupujete zboží? Takže jen obecně.
Přečtěte, jak můžete postupovat.
Pokud nenajdete odpověď, kontaktujte Aukro pomocí formuláře.
Mně zákazník nedodal zboží, když jsem je uhradila předem. Ohlásila jsem na Policii, doklady zaslala na Aukro, peníze jsem dostala zpět. Bylo nás vícc, jak jsem se dověděla z diskuze. Dotyčný byl podvodník, sbíral peníze, ale zboží nedodával.
Detaily si už nepamatuji, někde jsem o tom zde už psala.
0 Nominace Nahlásit |
Typicky např. zrušení aukce prodejcem kvůli nízké vysoutěžené ceně jde proti smyslu aukčního portálu a samozřejmě i tedy proti jeho pravidlům. Stejně tak zrušení obchodu kupujícím, který si později uvědomí, že cenou přestřelil. Vyjímečně lze obchod zrušit např. kvůli tomu, že předmět obchodu přestal existovat (nehody se stávají) ale prodávající si to musí zdůvodnit i adminům. A pokud takto zruší 3 aukce po sobě, asi se to adminům nebude líbit. Jako kupující jsem zrušil obchod když prodejce nastrčeným kupujícím zjistil mou nejvyšší částku, pak jeho příhoz zrušil a pak cenu uměle zvýšil na mé maximum – samozřejmě jsem reportoval adminům.
Upravil/a: Dochy
0
před 1144 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek