Silný kabel je přiveden od akumulátoru ke startéru (cca 1m), to je zcela
normální. Ale nechápu proč je ze startéru veden kabel zpět do spínačky a
pojistek k napájení spotřebičů. Akumulátor je umístěn hned u pojistek
a spínačky a ze svorky + pólu by stačilo přibližně 30cm kabelu.
Na startéru je tedy připojen silný kabel od akumulátoru, kabel od
alternátoru a tento, který vede zpět k akumulátoru do spínačky.
Má toto nějaký důvod?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gecco před 3289 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
pár startérů už jsem měnil, ale vždy tam byla jen kostra (černý), přívod z baterky (silný červený) a přívod od spínačky (slabý červený), nic jiného.
2Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek, anonym
před 3288 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To není u každého vozu, třeba u fáčka či feldy jde kabel na pojistky rovnou ze svorky baterie, což znamená, že při jejím odpojování musím na ten kablík brát ohledy určitou mírou opatrnosti. Toho bych byl ušetřen,kdyby byl veden ze svorky startéru.
1Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek
před 3288 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek