Avatar uživatele
PravdaT

Má někdo zkušenosti s reklamací na booth.cz? Nevím,jak prosím postupovat?

Komunikace s obchodem je špatná, nereagují, chci se zeptat, zda už někdo s tímto obchodem vyjednával ohledně reklamace a vrácení zboží.
Předem děkuji moc za odpověď.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3597 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
KačkaB

Dobrý den, ano mám zkušenosti, ale neměla jsem takový problém jako vy,už jste zkoušel volat na jejich zákaznickou linku?
Doplňuji:
na jejich firmu jsem volala na tohle číslo : (+420) 724 21 88 99

Upravil/a: KačkaB

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
marci1

Na svém webu má Booth.cz reklamační řád a postup při reklamaci. Je nutno vyplnit reklamační protokol, který si stáhneš. 🙂
http://www.bo­oth.cz/reklamac­ni-rad/

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
dzamilllla

Já mám s tímto obchodem právě dobré zkušenosti. Zatím jsem nic reklamovat nemusela. Ale vím, že známý tuším u booth.cz reklamoval a také mu to chvíli trvalo, ale nakonec se to nějak vyřešilo..

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
NikolasS

Musel jsem reklamovat, ale vše proběhlo v pořádku. Dovolat se na jejich zákaznickou linku je docela bojový úkol, ale nakonec se povedlo a zboží mi bylo vyměněno.

před 3568 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
PravdaT

Ano volal a nikdo mi to tam nebral, jako nakupoval jsem na booth.cz jen jednou, každej to na internetu vychvaluje a mě se pak stane tohle, už nikdy s touto firmou nechci mít nic společného.

před 3597 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
KačkaB

A kdy jste tam volal?Jako vím že jsem se tam jednou snažila dovolat po práci a pak si všimla,že mají linku jen od devíti do pěti od pondělí do pátku.

před 3597 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
PravdaT

Nedávno, ale byl to normální den a snad kolem té páte.Vy na booth,cz nakupujete často?Jak jste tedy postupovala při reklamaci?

před 3597 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
KačkaB

Ano,často a reklamovala jsem pouze jednou a to z toho důvodu,že jsem objednala mylně špatnou baterii do noťasu a normálně jsem zavolala na jejich linku,popsala problém a za pár dní jsem jim to posílala na pobočku a okamžitě mi zboží vyměnili,bez problémů.

před 3597 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Sylvinkaa

Reklamace na dálku jseou nejhorší, ptž tam cálujete i to poštovné :( ale jinak se s nima dobře komunikuje :D

před 3420 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
PravdaT

úžasné,tak k sakru proč s někým komunikují normálně a s jiným to tak trvá a je to problém,jestli se mě někdo zeptá někdy v životě na doporučení booth.cz tak ho pošlu do háje:D

před 3597 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
KačkaB

Když myslíte.Snad to vyřešíte a změníte názor na booth.hezký den.

před 3597 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek