A,nemá žák povinnost do školy se co nejlépe připravit a vypracovat domácí úkoly??? Když už se ptáš jaká má učitel práva,tak by ses měl/a také zajímat o to,jaké jsou Tvé povinnosti.
0 Nominace Nahlásit |
nemá,platí rozvrh hodin.To by muselo být předem oznámeno a schváleno ředitelem.Ale učitel to na druhé straně myslel dobře,když chtěl aby se žáček doučil ve škole,když na to doma zřejmě neměl čas či podmínky.
0 Nominace Nahlásit |
Je vidět,že jste nezažili školství před rokem 1989! To bylo na denním pořádku .
0 Nominace Nahlásit |
Pokud se ti snažil látku vysvětlit, tak nevidím problém se „vztekat“. Pokud to není poprvé a domlouval ti, tak se také není moc čemu divit..
Každopádně je pravda, že pokud tě držel násilím, proti tvé vůli, tak to není přijata pomoc tebou z jeho strany, ani to nemá nijaký efekt, jelikož k dotyčnému budeš mít už jen kvůli toho nesympatie a výsledek nula, nic.
Být Tebou, tak se připravuji do školy a pak se vyhneš jak pětce, tak tomu, že budeš po škole.
0 Nominace Nahlásit |
Právo asi nemá, nicméně dobře dělá a ještě by měl přidat nějaký tělesný trest.
0 Nominace Nahlásit |
V žádném případě nemá. Já jsem tohle řešila několikrát. To ještě, když k nám autobus jezdil jednou za 2–3 hodiny. Kluci pak mrzli na zastávce, já měla strach kde jsou. Když měli odpolední vyučování a pak zůstali ještě po škole, tak dokonce jezdili domů za tmy. Pak jsem je hledala, domů od autobusu cca 3 kilometry, fakt zážitek.
0 Nominace Nahlásit |
Je to sporné a nejspíš v právním řádě čr by neuspěl, každopádně z největší pravděpodobností učitel na tohoto konkrétního žáka „nezanevřel“ a snaží se o nějakej způsob „trestu“ za nenaučenou látku. Mnoho rodičů se bude cukat a vymlouvat na jiné hodiny příchodů dětí domů a potížích spojených s tím. Jenže, pokud musí rodič opakovaně řešit s učitelem „po škole“ tak je něco v nepořádku, to znamená, že dítě dělá, nebo naopak nedělá ve škole co by mělo a náprava se nekoná. Otázka zní: Kdo může za zlobivé dítě, nebo neučící se dítě? Samozřejmě spousty rodičů budou prskat,ale může za to rodič. Prvořadě za pořádně nenaučenou látku a tím pádem za „poškole“ může žák a druhořadě rodič,kterej se nestará,nebo stará špatně,či nedůsledně.Další otázka je: Jak by měl učitel řešit „lenost“ žáků (a jejich rodičů) ? Učitel může dát známky, může dát poznámky,ale to jsou jen „psaníčka“ pro rodiče.Pokud je to bez efektu, jak říci „uč se nebo poslouchej“ ? žák zůstane po škole,to znamená zásah do časového rozvrhu dítěte a někdy i jeho celé rodiny.Protože školní docházka je povinná,tím pádem učitel jako takovej nemá moc prostředků donutit „horší“ žáky k lepším výkonům, fyzický trest? myslím,že to neni to pravé ořechové. Trest „po škole“ je asi protiprávní,avšak ve vjetšině případů podporován od lidí a přijímán. Avšak morálně je asi správný- zvláště pokud žák ví za co, – což rodiče se často dozví od dětí něco jiného (které dítě nelže 🙂 který dospělák nelže ? 🙂 Na to je nejlepší pro „žáka“ zeptat se na odpovídající míru trestu a názor jiného učitela- nejlépe třídního.(nemusí být podmínkou) Pro rodiče: chodit na třídní schůzky a pokud jsou potíže, zajímat se o dítě v průběhu celého roku.
0
před 4684 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek