Zkuste si projít odkazy, dovíte se o vlivu reklamy.
http://www.odpovedi.cz/search?q=podprahov%C3%A9%20reklamy
Jde často o podrprahovou reklamu, která je upravená tak, že ji jako by nevidíme, ale pouze vnímáme. V obrázku je něco naznačené, třeba logo, nějaký význam atd.. Je to nevědomé vnímání,nějaké informace.
Reklamu někdy registruji, ale neřídím se jí.
Slogan" Nakupujte u odborníků mě posílá jinam."
Ale občas to může být u některých jedinců takto:
„Dobrá reklama nám vnucuje lék proti bolestem hlavy způsobem, z něhož nás hlava rozbolí a půjdeme si ho koupit.“ Jan Sobotka
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Snaží se o to. Proto také reklamy jsou. Někdy se jim to daří lépe, někdy hůř.
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy. Akorát když 7× přepnu program v TV a vždycky je tam naprosto idiotská reklama, pak někdy vypěním. Své věci si kupuju ne podle reklamy, ale podle svých představ.
0 Nominace Nahlásit |
Každá reklama nechá stopy v mysli diváka, poslucháča. Nemusí to byť vždy vedomá stopa, ale podvedomie si ju do pamäti zapíše, či chcete, alebo nechcete. Čím viacej táto reklama útočí na vašu myseľ, tým hlbšie sa vám vryje do pamäti.
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Na můj mozek vliv mají. Sice je nesleduji, ale když už nějakou „zahlédnu“, tak vím přesně, co bych si nikdy nekoupila. Na mě reklama působí jako „odpuzovač“. 🙂
0 Nominace Nahlásit |
No jestli ti co reklamu dělají jsou také tak hloupí a naivní, tak jsou
to chudáci, jako ti co jim na lep skočí.
Když se dívám na reklamu , působí na mne právě naopak, odpudivě ?
0 Nominace Nahlásit |
Posledních pár let co s reklamou pracuji to vidím jen jako marketingový objekt. Dříve mě ale sem-tam ovlivnili že jsem si řekl „hele ta věc nevypadá špatně, co všechno to vlastně nabízí?“ takže jsem se na to max. podíval, to jestli jsem si to koupil nebo ne už samotná reklama neovlivnila.
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy!!!Protože si vždycky představím, že reklama je klamavá, nebýt
reklamy tak výrobek stojí méně (jen si vezmi, že půl minuty reklamy
v televizi stojí STATISÍCE) čili o co by ten výrobek mohl stát
méně.
A poslední věc..nemám na ta to abych kupoval nejnovější a nejvíce
reklamované věci.
0 Nominace Nahlásit |
reklamy v každém případě vliv mají, na různé lidi však působí různě. Záleží na tom, zda se dotyčný nechá strhnout k emotivnímu jednání na úkor racionálního, také pak na tom, o jaký produkt se jedná. Kdyby reklamy nefungovaly, pak by je výrobci neplatili těžkými penězi.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek