Avatar uživatele
BurTon

Mám na SŠ možnost druhé opravné zkoušky?

Na pololetí i na konci roku jsem měl na SŠ ve 4. ročníku za 5 z matematiky. Nepustili mě k maturitě jen kvůli matematice, i když z ní maturovat nebudu. Matika mi nikdy nešla, protože jsem diskalkulik nebo něco takového, vždy jsem procházel s odřenýma ušima, ale vždy za 4. Teď ve 4. ročníku jsme dostali učitele, kterého jsme ještě neměli nikdy a už od začátku jsme si s tím učitelem lidsky nesedli. Z jeho strany vidím naschvály v podobě pětek na vysvědčení… Vždy jsem to u něj měl na konci klasifikace na 4– a vždy mě vyzkoušel úplně jiným způsobem než všechny ostatní. Dobrý, kašlal jsem na to, nechtěl jsem mít s ním zbytečný problémy. Dostal jsem i teď na konci roku za 5 a požádal jsem si o červnový termín na opravku, abych pak měl léto na učení na maturitu. Nejsem si jist, ale bojím se, že i u opravek mě bude bude chtít potopit. Vím, komise je 3členná, ale i tak kdyby to nedejbože nevyšlo a nebudu souhlasit se známkou z opravné zkoušky, můžu zažádat o komisionální přezkoušení? Vím, že se to dělá už po ukončení pololetí, jsou na to 3 dny na tu žádost, že nesouhlasím se známkou, lze ale nesouhlasit i se známkou z opravné zkoušky? Děkuji moc za odpovědi.

Zajímavá 0 před 3089 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
annas

Jak se říká, pozdě bycha honiti. Sice přiznáváte, že jste matematiku podcenil, i když nemohu hodnotit postoj učitele, neprospěl jste.

Čeká vás komisionální opravná zkouška, věřte si, udělejte vše pro to, abyste uspěl.

„Žák, který nevykoná opravnou zkoušku úspěšně nebo se k jejímu konání nedostaví, neprospěl. Ze závažných důvodů může ředitel školy žákovi stanovit náhradní termín opravné zkoušky nejpozději do konce září následujícího školního roku“
http://www.nu­ov.cz/ae/komi­sionalni-a-opravne-zkousky
.
Opravný prostředek existuje, ale záleží na tom, zda bude úspěšný,
Nejlepší informaci dostanete přímo ve škole.

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez

BurTone, na otázku už Vám odpověděla Annas.

Já Vám doporučím se nad situací více zamyslet.
Žádný učitel nedělá žákům „naschvály v podobě pětek na vysvědčení“,
každý učitel se pouze snaží žáky něco naučit a následně pouze hodnotí
výsledky, dovednosti a schopnosti žáků.

Průměr známek je k tomu pouze pomůckou, dosažený průměr neznamená,
že žák musí výsledek obdržet v podobě známky na vysvědčení. (Do výsledné známky se toho promítá víc.)

Co chcete v životě dělat? Čemu byste se rád věnoval?
A kam si myslíte, že dojdete s podobným přístupem?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek