Před 4 dny jsem si objednal z jednoho internetového obchodu telefon, u kterého jsem později zjistil závadu, což jsem zjistil až po připojení sluchátek, problém je že nevím jestli mužů důvěřovat této prodejně která byla sice ověřena na heurece zákazníky (asi 20), ale nyní už se během pár dní přejmenovala z montnakupy.cz na mountnakupy.cz a faktura dorazila jen s razítkem “On-line 2017 s.r.o.” a adresou, jak si to mužů pohlídat?
Zajímavá 0 před 2322 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
MontNakupy.cz se mi normálně otevře,
MountNakypy.cz Firefox nenašel…
Na dotaz “On-line 2017 s.r.o.” našel Google jenom Vaši otázku.
Možná by k pohlídání stačilo trochu více pozornosti a
pečlivosti.
__
Já bych nejspíš odstoupila od kupní smlouvy, zboží vrátila
a trvala na vrácení peněz. Telefon bych pak koupila u zavedené
firmy, u níž bych nemusela mít obavy v případě reklamace.
___
PS:
Opravdu jste něco koupil od firmy, jejíž web nesplňuje povinné
náležitosti,
a která na webu nemá ani obchodní podmínky? Už to přece svědčí
o její
poctivosti a korektnosti.
_______
Obchodní podmínky na webu nejsou. Odkaz vede
na dokument PDF, po kliknutí na odkaz se zobrazí
chybová stránka (dokument nebyl nalezen).
Pokud na webu jsou, pak jsou umístěny jinde, než kam vede odkaz.
(Takové podmínky „neberu“.)
Upravil/a: ivzez
0 Nominace Nahlásit |
Vypadá to, že má nějaký problém s doménou. Google ji otevře, Seznam
ne.
Na stránkách má adresu do Stodůlek, telefon, obchodní podmínky, záložku
Záruka a reklamace, takže proti jeho stránkám lze namítat jen
problematickou dostupnost. Nejspíš má špatně ošetřené SEO.
V Obchodním rejstříku je to sro 28 letého Vietnamce z Vinohrad.
Neměl by být problém se s ním dohodnout po telefonu.
2Kdo udělil odpovědi palec? Lurius, Jiří Bohumil
před 2321 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já bych byl rád, že vůbec nějaké zboží dorazilo. Je totiž možné, že bys nemusel vidět již ani telefon, ani peníze.
0 Nominace Nahlásit |
Ano a v prípade neúspechu určite jestvuje aj možnosť podania trestného oznámenia na polícii.
0 Nominace Nahlásit |
Nejřív si vyhledej kontakt viz Hlada, případně jej (Hladu) o tyto
údaje požádej (když je údajně má).
Pak vytelefonuj, případně se záznamem hovoru.
Lepší ale je, pokud má e-mail, na něm předem vyžádat vyjádření a
způsob řešení-reklamace. Pakliže odpoví a odsouhlasí reklamaci, teprve
potom zaslat zboží zpět.
Pochopitelně všechny e-maily archivovat.
Vždy řeším reklamace nejdříve písemně dohodou, přes e-maily, a teprve
pak zasílám zboží k vlastní reklamaci.
Zatím vždy s úspěchem. 😉
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek