Avatar uživatele
iceT

Mám s tímto souhlasit?

Objednala jsem si skříňku nad pračku, bohužel po dodání a následném rozbalení jsem zjistila, že jedna z desek je prasklá, a to tak, že když se ni křivě podívám, praskne asi úplně.
O co jde…
Ihned jsem reklamovala a žádala o další instrukce, a oni mi dali nabídku slevu 20%. Prozatím jsem na to neodpověděla. V balíku se zbožím měl být formulář pro odstoupení od smlouvy a štítek pro zpětné zaslání, není v tom ani jedno, jen návod na sestavení. Prasklá deska by se dala vyřešit tak, že bych si nechala uříznout stejné rozměry a nadělat stejné otvory,ale to taky nebude zadarmo.
Jak to mám tedy vyřešit? Plácat se s reklamací a odesíláním, někde prosit o chybějící formuláře…apod se mě moc nechce, ale taky nechci přijít o peníze. Děkuji za případné odpovědi.
ps. foto je moje z mého mobilu

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, briketka10 před 1893 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Já bych jim to poslal zpátky. Potřebné reklamační papíry by ti měli poslat k vytisknutí mailem a náklady na dopravu zaplatit. Už jsem takto jednou reklamoval. K čemu je ti sleva 20%, když ten výrobek je nepoužitelný? Výroba by tě vyšla dráž. Nebral bych slevu ani 50%.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10 Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

O souhlasu s návrhem slevy by se dalo uvažovat v případě,
že byste jinou desku pořídila levněji než za 20 % z ceny skříňky.

Toto byste mohla řešit reklamací, ale já bych dala přednost odstoupení
od smlouvy a pořízení skříňky od jiného výrobce, protože podle mých zkušeností proběhne odstoupení od smlouvy rychleji než reklamace.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kelt

Asi takto, dodavatel měl dodat zboží v potřebné kvalitě, pokud dostal zaplaceno. Když ne, záleží na příjemci. Ten má právo se rozhodnout. Neúplný výrobek za neúplnou cenu není úspora. Zboží bych reklamoval, poslal zpátky a upozornil je na to, že neposlali potřebné věci. Pokud si chtějí udržet zákazníka, měli by danou věc uznat a vyjít mu vstříc.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Edison

V tomto případě se neodstupuje od smlouvy, ale reklamuje vadné zboží. Stejné otvory fak nikdy nevyvrtáš. Nejsi jejixh přesně nastavený stroj. O chybějící formuláře si můžeš napsat, ale reklamovat lze i obyčejným formálním… úředním dopisem. Děláš z problému větší, než je.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Přistoupil bych na slevu, slepit a sesadit, za čas si ani nevzpomenete, že to je prasklé. Je to zevnitř. Pokud bylo v balíku lepidlo, není problém. Namažte všechny spoje i kolíky. Pokud nemáte lepidlo, kupte v hobby marketu malé balení Herkules.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Zjevně je to bočnice z dřevotřísky a ta i při takovém naprasknuti ve smyku horizontálně nesklouzne. Osobně bych vzal lištu, na zadní straně která není vidět bych ji přivrtal k desce a zajistil tak že se prasklina nemůže rozevřít (to by možná zajistilo i sestavení skříňky po kterém k takovému pohybu nebude žádný prostor)

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování