Na e-shopu http://www.lovesport.cz/ Jsem si obědnal 3 trička a
míč. Na stránkách je napsáno, že žádné zboží není na skladě a že
ho obědnávají ze zahraničí, a že to dojde max. do 3 týdnů. Problém ale
nastává v tom, že od potvrzovacího e-mailu uběhli už 3 týdny (e-mail
došel 12.7.) a mě to zatím nedošlo. CO teď? Mám čekat dál nebo co mám
podle vás dělat?
Doplňuji:
Dobírkou
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4891 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak jistě mají na stránkách i telefonní číslo, spoj se s nimi a zeptej se , nebo pošli mejl -pak budeš vědět na čem jsi .Popř. vše zrušit nebo čekat dál .
0 Nominace Nahlásit |
Nejprve urgujte objednávku u onoho e-shopu (hlavně slušně). Pokud nebude eshop reagovat (nebo reagovat jen prostým zboží je na cestě, nebo nebylo k dispozici u dodavatele, všechno bude trvat dýl), stěžujte si (vytrvale), protože v tom případě už se můžete odvolávat na porušení smluvních podmínek onoho shopu. Můj bratr takhle z jednoho shopu s oblečením takhle vytěžil (kromě kalhot, které si objednával) jako omluvu tričko. Letos si objednával kalhoty znovu a znovu řešil tento problém. Když jim objednávku urgoval, rovnou napsal, že kfyby zase poslali tričko, tak tentokrát prosí XL…:-D
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek