Avatar uživatele
masakrmen

Mám takový problém s jedním e-shopem…

Na e-shopu http://www.lo­vesport.cz/ Jsem si obědnal 3 trička a míč. Na stránkách je napsáno, že žádné zboží není na skladě a že ho obědnávají ze zahraničí, a že to dojde max. do 3 týdnů. Problém ale nastává v tom, že od potvrzovacího e-mailu uběhli už 3 týdny (e-mail došel 12.7.) a mě to zatím nedošlo. CO teď? Mám čekat dál nebo co mám podle vás dělat?
Doplňuji:
Dobírkou

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4891 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanulka11

Tak jistě mají na stránkách i telefonní číslo, spoj se s nimi a zeptej se , nebo pošli mejl -pak budeš vědět na čem jsi .Popř. vše zrušit nebo čekat dál .

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
hawranek

Nejprve urgujte objednávku u onoho e-shopu (hlavně slušně). Pokud nebude eshop reagovat (nebo reagovat jen prostým zboží je na cestě, nebo nebylo k dispozici u dodavatele, všechno bude trvat dýl), stěžujte si (vytrvale), protože v tom případě už se můžete odvolávat na porušení smluvních podmínek onoho shopu. Můj bratr takhle z jednoho shopu s oblečením takhle vytěžil (kromě kalhot, které si objednával) jako omluvu tričko. Letos si objednával kalhoty znovu a znovu řešil tento problém. Když jim objednávku urgoval, rovnou napsal, že kfyby zase poslali tričko, tak tentokrát prosí XL…:-D

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

už jste to zaplatil, nebo budete platit dobírkou?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek