Doplňuji:
Pro vaiku:Chladič tam mám,jen je tam divná hmota místo chladící
kapaliny.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? jendahun, Ar před 4926 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Franku těch možností je samozřejmě víc, jak se může olej dostávat do chladící soustavy. Nejčastěji to bává „vyfouklé“ těsnění pd hlavou, může to ,ale být i prasklá hlava (především u dieselu) a v nejhoším případě i dokonce prasklý blok. V každém případě to chce opravit a zbytečně s tím nejezdit. Časem se soustava zanese do takové míry , že přestane téměř chladit.
0 Nominace Nahlásit |
No pokud máte v háji těsnění, tak radši do servisu…
Bez chladiče bych teda nikam nejela..
Pokud tam nemáte chládící hmotu, je to jako by tam nebyl… ;))
0
před 4926 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Měl jsem stejný problém na podzim loni u stejného auta.Koupil jsem Peugeot 106 rok výroby 1994,po odšroubování zátky chladiče – olejová emulze.Zhrozil jsem se,že jsem koupil auto kde teče olej do chladiče,nebo bloku.Nechal jsem nejdříve vypustit chladicí kapalinu a třikrát promýt sodou.Pořádně vyčistit chladič.Potom jsem dolél chladicí kapalinu neředěnou – koncentrát,asi třikrát jsem musel znovu dolévat,nějaká netěsnost se uvolnila,teď to drží a olej na zátce není žádný.Udělejte nejdříve toto,než se začnete hrabat v motoru.Dolévejte kapalinu neředěnou destilovanou vodou a kontrolujte zátku.Chladič může obsahovat nečistoty z nějakých dávných oprav,podle toho od koho jste ho koupil a co na něm kdysi prováděl.
0
před 4926 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek