Avatar uživatele
bolak

Máte nějaké negativní zkušenosti se zákaznickýma linkama?

Už jste se na nějakého operátora po telefonu rozčílili?
Doplňuji:
No, já právě žádnou negativní zkušenost zatím nezaznamenal, ale je fakt že mě máloco vytočí, tak možná je to tím, ale zato mám jednu pozitivní. Jednou sem volal do nějakýho krámu, kde sem kupoval PC. Zvedli to hned, ale jen aby mi řekli že jsem v pořadí a pustili tam písničku :) Asi za 5 minut se někdo opět ozval s tím že jsem stále v pořadí, ať vyčkám a zase tam pustili písničku. O dalších 5 minut později ten samej hlas, a abych zase počkal, tak říkám „jasně já mám času“ (on to byl sice automat ale to mě nijak neodradilo abych si nepokecal) a šup tam zase písničku. To už sem ji znal nazpaměť tak sem si ji začal nahlas do telefonu notovat „♫ dá da da…da..da.. na nááá ná nááá …ná nááá náá..ra rum bum bum… ♫“ a znova „♫ dá da da…da..da.. na nááá ná nááá …ná nááá náá..ra rum bum bum… ♫“ , když už jela asi po třetí, tak v půlce třetího opakování to někdo skutečně zved, a byl to kupodivu člověk. Prej „prosím?“ a já furt: „♫ dá da da…da..da.. na nááá ná nááá … ♫“ :)) a vona „haló, máte nějaké přání?“ tak sem ještě přidal na hlasitosti :) a vona se začala smát, a povídá do telefonu „chcete tam ještě na chvíli pustit tu písničku?“ a já říkám „JO..“ tak mi ji tam pustila a cca za 10 minut se hovor sám od sebe ukončil.

Ale bylo to příjemný odpoledne…

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: bolak

Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? annas, manon, aramah, barnajka, briketka10, anonym, anonym před 4397 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
briketka10

vaděj mi jen ty plechový huby, než se dostanu na „živýho“ člověka a to
pak dlouho hezky hrajou, ale mezitím bych snad stihla posekat
celou zahrádku..

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
manon

Mám negativní zkušenosti. „Vytočí“ mne ten systém většinou dřív, než vytočí nějakého člověka, se kterým chci mluvit. Pak se občas „vytáčíme“ navzájem – je vytáčí mé zvědavé otázky a lpění na faktech, mne vytáčí jejich neschopnost něco vyřešit, pak mi dojde, že jsem zase jen plakala na nesprávném hrobě a operátor je jen hromosvodem, který za nic nemůže.
Oblíbená hra s operátory: Systém mne k nim nepustí, dokud nezadám své číslo, tak poctivě zadám – jejich první otázka po spojení je na moje číslo – má odpověď je „proč se mne na něj ptáte, když jsem ho musla před chvílí zadat, abych se k vám vůbec dostala?“ To je uspokojí – nevím, proč kladou zbytečné otázky… :)

PS: Abych nekřivdila, už asi jednou nebo dvakrát jsem byla se zákaznickou linkou i spokojená :)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Nemám žádné negativní zkušenosti a po telefonu jednám slušně.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10 Nahlásit

Avatar uživatele
honza19hk

Jakmile se mi ozve Tmobile okamžitě je posílám do pr.....

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
bolak

Jinak tady sem taky našel pár klenotů:

http://www.lou­pak.cz/video/sran­dicky/952-zajimave-hlasky-ze-zakaznicke-linky
http://www.lou­pak.cz/vtipy/k-20-pocitace/22806/

před 4397 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
manon

bolak: Pěkně mi to polechtalo bránici :)))

před 4397 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
manon

To doplnění mne dostalo, opakovaně se při té představě hihňám – to jsem dnes potřebovala :) – vystřídat vážné věci za smích.

před 4397 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek