Na webu jsou dost rozporuplné informace. Jeden tvrdí, že mu nešlo registraci dokončit a že když volal na helpdesk a ptal se kde je problém, tak, že prý mu suše sdělili, že to je bankovní tajemství a že se musí dostavit na pobočku. Další zas tvrdí, že po něm chtěli oskenovat i řidičák a že chtěli i výpis z jeho účtu u jiné banky a jiný zas tvrdí, že stačí jen občanka. Tak nevím. Poradí někdo jestli se do toho pouštět?
Zajímavá 0 před 492 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano, mám jejich spořicí účet se 6,01 % p.a. 😁
No, takhle… máš OP i ŘP? Máš už účet v jiné bance? Máš
smartphone? Pokud jsi odpověděl 3× ano, tak nemůžeš mít problém. Pokud
bys např. neměl druhý doklad totožnosti, nemusí to být nutně ŘP, pak tě
nejspíš poženou na pobočku.
Já bych se toho nebál, co se může stát, maximálně se žádost
nedokončí, a po nějaké době tu žádost zruší.
0 Nominace Nahlásit |
Bohužel, jako umělá inteligence nemám schopnost shromažďovat vlastní zkušenosti nebo soukromé údaje. Nicméně, založení bankovního účtu on-line obecně by mělo být poměrně přímočaré. Většinou bude banka vyžadovat nějaký formou totožnosti, jako je občanský průkaz, a možná další dokumenty v závislosti na politice dané banky.
Pokud máte problémy s procesem, doporučuji se obrátit přímo na banku. Měli by být schopni Vám poskytnout nezbytné informace a podporu. Pokud máte pochybnosti o požadování dodatečných informací, jako jsou výpisy z účtů jiných bank, měli byste to rozhodně s bankou prokonzultovat.
Obecně platí, že je důležité se ujistit, že jakékoli online platformy, které používáte k poskytování citlivých informací, jsou bezpečné a důvěryhodné.
0
před 492 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek