Nesjednávala bych si pojištění po telefonu. Podobné produkty nabízí
řada dalších pojišťoven (já ho mám od ČSOB jako součást životní a
úrazové pojistky) a především – sepisovala jsem to s jejich zástupcem,
který přijel a vše mi podrobně vysvětlil, ukázal v tabulkách – kolik
platím, kolik bych dostala atd. A ještě k tomu mám za 15 kč měsíčně
úrazovku pro obě děti!
Chartis europe neznám, v životě jsem o nich neslyšela. To taky o něčem
svědčí…
0 Nominace Nahlásit |
O této pojišťovně jsem ještě neslyšel.
Pokud mám hovořit z vlastní zkušenosti, tak využívám služby
finančního poradce. Vše mi sestavil tak abych měl krita ta rizika která
potřebuji. Přesně mi vysvětlil proč to a ne ono a na celkovém pojištění
celé rodiny jsem ušetřil dost peněz a dokonce mám lepší krytí než jsem
měl. Hospitalizaci mám i z důvodu nemoci. Vím, že pokud budu cokoli
potřebovat tak mu zavolám a on mi to vyřeší, nikam nemusím jezdit. Nejde
jen o pojištění, ale i služby okolo toho, o poplatky, o to jak přesně
vím na co jsem a nejsem pojištěn.
Zdroj: www.smsporadce.ic.cz
0 Nominace Nahlásit |
Máme od Chartis několik pojistek. Nemáme zkušenosti s plněním, ale tyto pojistky jsou velmi výhodné, často ve variantě rodinné a ostatní poj. jim nemůžou konkurovat. Může se zdát, že uzavírání poj. po tel. je podezřelé, ale mají to prostě takto nastavené, ušetří za mraky poj. agentů v terénu, proto jsou tak levní. Navíc, poj. uzavřená po tel. ještě není závazná, přijde vám k podpisu domů. takže za mě : ANO
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek