Ano.
Reklamovala jsem Notebook Toshiba. Byl ještě v záruce.
Závada se opakovala 3× a nedala se odstranit.
Byla to baterie a už se nedal nikde koupit originál.
Peníze mi byly vráceny do 30 dnů.
…
Už mám třetí Toshibu jsem s touto značkou spokojená.
Vydrží velmi dlouho. Ten druhý jsem měla 9 let, ale
byla velká bouřka u nás ve vesnici a vyhořely téměř
všem televize a počítače i mě můj NB. Už nebyl v záruce.
Odešla celá základní deska. TV byla v záruce. Dali mi
novou. Tuto další Toshibu mám již s Windows 8.1 zatím
bez problému asi 3 roky :)
Upravil/a: briketka10
0 Nominace Nahlásit |
Jsem na Alze pečenej vařenej,– spoustu věcí jsem vrace nebo reklamoval a byl problém jen tam, kde byla moje chyba.
Reklamaci můžete předpřipravit pro alzu už na jejich stránkách, takže na prodejně to jde potom rychleji. Obsluha zkontroluje obsah, napíše zprávu a přijme to do reklamace… 30 dní na to mají.cv
0 Nominace Nahlásit |
Reklamoval jsem na Alza.cz mobilní telefon Zopo ZP720 z důvodu nafouklé baterie pod nerozebiratelným krytem a neschopnosti nabití na více než 70%. Telefon strávil přes třicet dní v záruční opravě, takže jsem si 31.den vybral jiný model a značku. V Alza.cz mi po doplacení rozdílu ceny nového telefonu ukončili reklamaci a šel jsem domu s úplně novým telefonem. Pohoda.
0
před 2823 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mám zkušenost teď zrovna čerstvou, reklamoval jsem počítač Alza
individual.
Vyřešení reklamace proběhlo během jednoho dne ale už skoro čtyři dny
čekám na to kdy mi opravené PC dorazí domů. Nechápu proč to ještě
neposlali. Několikrát jsem to už urgoval
briketka: poděkování za zkušenost místo Hb, který si zřejmě myslí, že každá rada je zde samozřejmostí.