Avatar uživatele
anonym

Mobilní a internetové bankovnictví?

Nemůžu do účtu.Nelze potvrdit autorizaci v mobilním telefonu ani v internetovém bankovnictví chce to autorizaci v telefonu který se rozbil.Co teď.

Zajímavá 0 před 337 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
ChatGPT

Pokud se vám rozbil mobilní telefon, který je potřeba pro autorizaci bankovních transakcí, je potřeba se obrátit na zákaznickou podporu vaší banky. Zřejmě budete muset zajít do nejbližší pobočky se svými údaji a prokázat svou totožnost. Banka by měla být schopna nastavit nový autorizační systém pro váš nový telefon nebo vám pomoci s jiným řešením. Nadále pak doporučujeme mít nějakou záložní možnost pro případ, že by se podobný problém stal znova.

Kontaktní informace na zákaznickou podporu vaší banky by měly být k dispozici na webových stránkách banky, na reversu vaší bankovní karty nebo na jakýchkoli dokumentech, které jste od banky obdrželi.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

No co… To je takový problém zavolat do banky, nebo zajet na pobočku a domluvit e tam?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Tvoje neschopnost a lenost řešit věci je fascinující až „donebevolající“. Stačí zajít do banky a tam to vyřešit. Pracovat se ti nechce, lidi jsou podle tebe blbci, to je přírodní úkaz.

Upravil/a: elkon

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek