Můžeš požadovat reklamaci. Buďto ti to musí opravit nebo vyměnit. Pokud nelze ani jedno z toho, tak ti musí vrátit peníze.
1Kdo udělil odpovědi palec? asistentka11
před 1395 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud se projeví 3× stejná závada (uznaná), pak lze žádat vrácení peněz.
1Kdo udělil odpovědi palec? asistentka11
před 1395 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Do dvou let od zakoupení možno uplatnit reklamaci u prodejce. Takže už moc času nezbývá! Výměna ihned je možná pouze v případě, že je takto reklamace vyřízená od prodejce, kdy je oprava servisem vyhodnocena jako „neopravitelné“. Právo na okamžitou výměnu, při první poruše, není. Jinak, pokud by došlo k opravě a závada by se třikrát opakovala, pak je právo na výměnu.
1Kdo udělil odpovědi palec? asistentka11
před 1395 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Chybí informace, jestli byl mobil koupený nový či použitý.
U bazarových je jak známo podstatně kratší záruka.
Někdy stačí baterii vhodně podložit složeným papírem či
vhodnou gumou.
1Kdo udělil odpovědi palec? asistentka11
před 1395 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nikoliv výměnu, ale opravu přístroje můžete požadovat.
1Kdo udělil odpovědi palec? asistentka11
před 1394 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jiří Bohumil, nestačí, že se závada třikrát opakuje, musí ji prokazatelně 3× odsouhlasit servis, to je to podstatné. Většinou se jim do toho nechce a snaží se to obejít, aby se vyhnuli vrácení peněz.