Většinou ne, jelikož na telefon ti chodí autorizační sms, tudíž asi
jen v bance. Ale záleží na bance jak má nastavená pravidla. Každá to má
jinak.
Doplňuji:
lexx-právě že by to nemělo jít, protože při získání přístupu do
internet banky, bych mohl změnit číslo telefonu na které mi chodí
autorizační sms a zadávat transakce.
Tudíž návštěva banky je kvůli identifikaci a potvrzení změny na
místě.
Co se týče např. zuno bank, tak tam bych to řešil komunikací
s operátorem, který na základě dalších indicií ověří totožnost
majitele účtu.
Upravil/a: JájsemRaibek
0 Nominace Nahlásit |
Například u Ery (Poštovní spořitelna) to jde. Stačí se přihlásit, Přepnout do IB – Nastavení – v levém menu Změna kontaktních údajů – Elektronické bankovnictví.
Myslím si, že dnes nebude problém u většiny bank. Pokud máte nějakou nízkonákladovou banku, které nemá pobočky (např. Zuno), tak tam to asi jinak nepůjde než přes internetové bankovnictví.
0 Nominace Nahlásit |
mělo by to, ba přímo musí jít ! v případě ztráty nebo odcizení mobilu dostane citlivé osobní údaje nepovolaná osoba, přemýšlejte…
0
před 3511 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |