Mám byt v O.V, budu ho pronajímat,
na bytovém družstvu mi dali k vyplnění žádost(žádost o rozúčtování
záloh na služby mezi jednotlivé uživatele bytu) a oznámení(oznámení
vlastníka o přenechání bytu k užívání jiné osobě).Chtěl bych
udělat jen vyúčtování , nechci to psát na jinou osobu, chtěl bych se
vyhnou zbytečnému papírování a zároveň bych měl přehled zda je vše
zaplaceno a vyhnul bych se třeba odstřižení od vody apd. Já bych to platil
dál a nájemník by to platil mě.
Anebo bych to raději měl převést na nájemníka??
Jak by jste se rozhodli vy?
Moc díky.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Pepa25 před 3506 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Plať to ty, já také byt pronajímám a vše si od nájemníka beru já, pak to sama platím. Peníze je nejlepší si brát každý měsíc na ruku, a ze začátku jsem psala smlouvu jen na měsíc a vždy prodlužovala, až po čase, jsem dala smlouvu na rok.
0 Nominace Nahlásit |
na nikoho nic nepřeváděj…když nebude inkaso platit, bude to tvůj „průser“.....nebo snad budeš na nájemníka pokaždé přepisovat vodu, plyn, elektriku?…to asi těžko, smlouvu s těmihle institucemi bys měl mít ty…inkaso (SIPO) bude napsané na tebe, budeš ho platit ty a od nájemníka budeš brát nájem…a co se týče vyúčtoání k určitému měsíci…no zkusit to můžeš, záleží na tom jak se tam u vás dělá účtování…ale moc nevěřím tomu, že ti ho udělají…mě ho např odmítli, protože kotelna je v domě a topení a teplá voda se účtuje jen jednou za rok v rámci celého baráku a společných prostor…
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek