Záleží na tom, zda to byl normální pravidelný let, nebo chartrový let.
U chartrového se může odlet změnit klidně o několik hodin. Jestli se
o tom píše konkrétně v podmínkách k cestování, to nevím. Myslím
tím, jestli jsi letěl na dovolenou, tak jsou uvedeny všechny podmínky
k cestování a na koho se obrátit.
U normálního letu by zpoždění nemělo být, ale záleží, čím to bylo
způsobeno. Když byl opilý pilot a museli hledat dalšího – asi máš
nárok. Když převážejí zločince na letiště a všichni jsou
v pohotovosti, stalo se, tak je let opožděn. Každopádně můžeš
kontaktovat příslušné letiště, jak budou událost posuzovat. Důležité
je , do kdy je třeba danou situaci řešit.
Doplňuji:
Doplnění, Pokud vznikla nějaká škoda právě kvůli pozdnímu příletu,
například zmeškané jednání. To bych se poradil s právníkem.
Upravil/a: Kelt
0
před 3648 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zdravim,
určitě máte nárok na odškodnění, protože podle Nařízení (ES) č.
261/2004 pokud je to o více jak 3 hodiny, tak máte nárok až na 600EUR –
tady už záleží na vzdálenosti destinací. Jsou dokonce i firmy, které se
specializují na odškodnění cestujících…pravděpodobně mají větší
šanci něco vymoci než jednotlivec..ale zkušenosti s tím osobně nemám..
stačí zadat třeba do Seznamu „zpožděný let“ a hned vidíte firmy jako
http://vasenaroky.cz , https://www.click2claim.eu, http://kompenzaceletu.eu
atd… samozřejmě jsem to nečeetl do podrobna ale předpokládám, že si
budou brát nějakou provizi z toho co vymůžou..
0
před 3648 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Musím opravit pana Kelta. Nedávno jsme podobnou věc řešila právě skrz zmiňované Vaše nároky.cz (doporučuji). Letěli jsme z Anglie domu a na letišti nám řekli, že nám zrušili let a další nám letěl až za několik hodin. Když jsem se informovala o možnostech odškodnění, dozvěděla jsem se následující: zaprvé je jedno, zda se jedná o charterový nebo pravidelný let, žádný nemůže mít bezdůvodně zpoždění. Když se navíc zpoždění přehoupne přes tři hodiny a jeho příčinou není ani špatné počasí nebo stávka (nebo něco podobného) a způsobila ho například technická závada, má cestující právo na odškodnění. Je to podle nařízení EU. Takže určitě alespoň zkuste nárokovat kompenzaci.
0
před 3647 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já mam zkušenost s těmito právniky https://www.cikr.cz/sluzby/prava-cestujicich-v-letadle/ . Konzultovala jsem u nich 3krát odškodnění :)
0
před 1663 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek