ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4628 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Obal není součástá výrobku, takže ne. Ale některé botěnky uvádějí na paragonu, že reklamace je možná jenom s oblalem......no nevím, co si o tom myslet…
0 Nominace Nahlásit |
Nemusí.Nekupujete si krabici,ale výrobek-v tomhle případě boty.Na reklamační lístek si může výrobce napsat klidně že reklamace je možná pouze s krabicí nebo i s tou igelitkou co jste k ní dostal-je to samozřejmě nesmysl.Koupil jste boty,takže reklamujte boty,nic víc Vás zajímat nemusí.Stejnětak když v restauraci mají uvedeno u věšáku-za věci na věšáku neručíme- napsané to mít můžou,ale ve skutečnosti za to samozřejmě ze zákona ručí..
0 Nominace Nahlásit |
já když reklamovala boty a chtěla si je hned vzít na sebe, tak jsem chtěla nechat krabici v obchodě, ale prodavačka mi řekla, že kdyby se něco s botami stalo, tak je bez krabice nemohu reklamovat, tak nevím :) radši si krabice schovávám..
0
před 4628 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek