Dobrý den,
dne 24.6.2021 jsem obdržel email s výzvou dodání dokumentů nahlášené
pojistné události (4400€). Po shromáždění všeho jsem 30.6. tyto
dokumenty poslal. Je tomu zhruba 3 týdny, co jsem volal přímo
likvidátorovi, který má tuto událost na starost. Bylo mi řečeno, že
musím počkat. Když jsem mu volal o týden později, že bych byl rád, aby
se to hnulo, že díky tomu už mi je druhý měsíc zadržená fakturace, tzn.
2 měsíce bez výplaty, bylo mi řečeno, že přednostně řeší teď
kalamity a že ještě chvilku musím počkat, ale že už vyřizuje osoby na
konci června. Hurá, řekl jsem si. Ale je tomu už 14 dní, já stále nemám
žádné vyjádření a už nevím, jak jinak mu říci, že už je fakt přes
čáru, abych tak dlouho čekal. Mohou si takhle nastavit priority, které
události řešit první bez ohledu na to, jak to může lidem (např. mně)
zkomplikovat život?
Zajímavá 0 před 1192 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zašel bych osobně na tu pojišťovnu
A podal stížnost.
Pojišťovna je soukromý subjekt.
0
před 1192 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nepíšete o jaký druh pojištění se jedná, ale obecně mají pojišťovny ze zákona lhůtu na vyřízení pojistné události 3 měsíce. Nezbývá Vám tedy nic jiného než čekat. Likvidátora nemáte šanci nějak popohnat.
Zdroj: http://www.finaps.cz/faq/doba-vyplaty-pojistneho-plneni/
0
před 1192 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Platí tedy ty 3 měsíce:
„Podle příslušného zákona je pojistitel povinen ukončit šetření do 3 měsíců po tom, co mu byla tato událost oznámena. Nemůže-li ukončit šetření ve stanovené lhůtě, je pojistitel povinen sdělit osobě, které má vzniknout nebo vzniklo právo na pojistné plnění, důvody, pro které nelze šetření ukončit, a poskytnout jí na její žádost přiměřenou zálohu (v odůvodněných případech). Lhůtu lze dohodou prodloužit. Tato lhůta neběží, je-li šetření znemožněno nebo ztíženo z viny oprávněné osoby, pojistníka nebo pojištěného, pokud prodloužení lhůty vznikne z viny pojistitele, nelze zákonnou lhůtu prodloužit.“
https://www.allianz.cz/cs_CZ/pojisteni/pro-klienty/slovnik-pojmu.html#