Avatar uživatele
BohousDostal

Může likvidátor zdržovat pojistnou událost?

Dobrý den,
dne 24.6.2021 jsem obdržel email s výzvou dodání dokumentů nahlášené pojistné události (4400€). Po shromáždění všeho jsem 30.6. tyto dokumenty poslal. Je tomu zhruba 3 týdny, co jsem volal přímo likvidátorovi, který má tuto událost na starost. Bylo mi řečeno, že musím počkat. Když jsem mu volal o týden později, že bych byl rád, aby se to hnulo, že díky tomu už mi je druhý měsíc zadržená fakturace, tzn. 2 měsíce bez výplaty, bylo mi řečeno, že přednostně řeší teď kalamity a že ještě chvilku musím počkat, ale že už vyřizuje osoby na konci června. Hurá, řekl jsem si. Ale je tomu už 14 dní, já stále nemám žádné vyjádření a už nevím, jak jinak mu říci, že už je fakt přes čáru, abych tak dlouho čekal. Mohou si takhle nastavit priority, které události řešit první bez ohledu na to, jak to může lidem (např. mně) zkomplikovat život?

Zajímavá 0 před 1192 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
xiperio

Zašel bych osobně na tu pojišťovnu
A podal stížnost.
Pojišťovna je soukromý subjekt.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
seraphico

Nepíšete o jaký druh pojištění se jedná, ale obecně mají pojišťovny ze zákona lhůtu na vyřízení pojistné události 3 měsíce. Nezbývá Vám tedy nic jiného než čekat. Likvidátora nemáte šanci nějak popohnat.

Zdroj: http://www.fi­naps.cz/faq/do­ba-vyplaty-pojistneho-plneni/

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

před 1160 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
hjghj hvjf

Příspěvek smazán administrátorem.

před 1187 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
BohousDostal

Jedná se o pojištění odpovědnosti pro podnikatele na míru dělané od Allianz.

před 1192 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
seraphico

Platí tedy ty 3 měsíce:

„Podle příslušného zákona je pojistitel povinen ukončit šetření do 3 měsíců po tom, co mu byla tato událost oznámena. Nemůže-li ukončit šetření ve stanovené lhůtě, je pojistitel povinen sdělit osobě, které má vzniknout nebo vzniklo právo na pojistné plnění, důvody, pro které nelze šetření ukončit, a poskytnout jí na její žádost přiměřenou zálohu (v odůvodněných případech). Lhůtu lze dohodou prodloužit. Tato lhůta neběží, je-li šetření znemožněno nebo ztíženo z viny oprávněné osoby, pojistníka nebo pojištěného, pokud prodloužení lhůty vznikne z viny pojistitele, nelze zákonnou lhůtu prodloužit.“

https://www.a­llianz.cz/cs_CZ/po­jisteni/pro-klienty/slovnik-pojmu.html#

před 1192 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Finance a podnikání