Avatar uživatele
Johny_r

Může prodejce prodloužit lhůtu na reklamaci na více než 30 dnů?

Konkrétně mi jde o situaci, kdy prodejce, a buďme konkrétní – Alza.cz, řeší reklamaci fyzického poškození výměnou, pokud zboží přinesete do 24 hodin od zakoupení. Pokud ho donesete později, posílají to výrobci a tvrdí, že v takovém případě to výrobci bude trvat déle než 30 dnů.
Je to jenom můj názor, že to je jejich problém, a já mám po 30 dnech právo na vrácení peněz?
Mají případně právo na takové prodloužení, pokud jim něco v tom smyslu podepíši?

Díky
Doplňuji:
Tak jsem se v jiných zdrojích dozvěděl, že po domluvě se zákazníkem je možné 30denní lhůtu prodloužit, jinak ne.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4640 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
BurTon

Myslím, že ze zákona je pouze lhůta 30 dnů a po uplynutí této doby by jste měl mít právo na vrácení peněz.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
www

A proč tedy otázka?
Na co se vlastně ptáš, nebo co chceš vědět?
Pokud to už víš předem, dej to do Zábavy, nebo jinak otázku formuluj 😉.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
jmhad

Platí oněch 30 dnů,ale dohodě se meze nekladou.
Já si mohu při reklamaci dohodnout co chci, pokud je souhlas na obou stranách.Když není,jsem chráněn onou lhůtou 30 dnů.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek