Dobrý den, před nedávnem jsem si zkoušel objednat jedny kupóny, bohužel to nešlo a tak jsem na to pozapomněl. Teď jsem se náhodou podíval na e-mail a našel jsem tam něco ve stylu !Nezapomněli jste na nás zákazníku?". Nebyla tam nějaká výzva k platbě nebo tak něco, ale pro jistotu se chci zeptat.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3613 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
A jak to my máme vědět, když nám nedáš skoro žádné informace.
Uzavřel si s nima smlouvu? Porušils ji? Pokud ano, tak klidně
přijít můžou.
0 Nominace Nahlásit |
kdo ví, zeptej se toho prodejce jestli u tebe má nějakou nezaplacenou objednávku a požádej o storno, zrušení.
0 Nominace Nahlásit |
Exekutor může konat až na základě rozsudku, který nabyl právní moci a žalobu je možné podat až po neúspěšné urgenci, takže žádní exekutori v žádném případě přijít nemohou. Zda ale šlo o závaznou objednávku z otázky není zřejmé. Je tedy potřeba dohodnout se s prodejcem a objednávku potvrdit nebo zrušit.
0 Nominace Nahlásit |
Mámo informací … Ale předpokládám, že jste někde v eshopu byl
přihlášen a něco vložil do košíku. Některé eshopy pak dělají to, že
připomenou nedokončený obchod, dokonce třeba nabídnou slevu.
Druhá varianta je řádně dokončená objednávka, kterou jste nezaplatil nebo
nepřevzal …
Ale jen vy víte, jestli jste koupi dovedl do konce nebo ne, to my tu
nevyřešíme … Prohledejte emaily nebo se přihlašte to doho eshopu …
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1159 | |
Hlada | 1132 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 727 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |