Avatar uživatele
anonym

Můžu reklamovat hračku bez obalu?

Koupili jsme synovi k vánocům pokojové telefony – z pokoje do pokoje,obal vyhodili,telefon dělá zvuk,až pichlavý do ucha.Když má někdo telefon u ucha a někdo zmačkne na číslo,je to hrozně silné.Mělo by to spíše vyzvánět v telefonu a ne ve sluchátku.Mohu telefon vrátit s účtenkou,ale bez obalu?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? anonym před 5107 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Pokud máte účtenku a je to solidní prodejce,neměl by být problém.Jestli jste to ovšem kupovali někde jinde třeba na tržišti,dostanete nejspíš odpověd:nelozumí tseski.:-)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
quentos

bez obalu a bez servítek ;{))>

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Terryle

Podle kamarádky právničky být zboží v originálním obalu NEMUSÍ a prodejce ani výrobce nemají právo to požadovat.
Druhá věc je, jestli vám uznají tenhle důvod k reklamaci…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jahoda

Prodejci a výrobci v 99% chtějí mít vrácené zboží v původním obalu. Záleží také na tom, kde jste hračku koupili a jak bude prodejce vstřícný. Zkuste to a uvidíte. Pokud reklamaci nepřijmou, bohužel. Nic s tím nenaděláte.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Jestli je na účtence je napsané že průmyslové zboží můžete vrátit do určité doby nepoškozené v původním obalu, vrátit ho takto nemůžete. Reklamovat zboží kvůli <telefon dělá zvuk,až pichlavý do ucha> zkuste ale řeknou vám že jste to neměla kupovat. Zboží nemá vadu, funguje. Zkuste zboží „vylepšit“ třeba vodou a pak reklamovat.
Doplňuji:
Ale co by jste mohla udělat při neúspěchu je zeptat se na to, kde je upozornění na hlasitost vyzvánění ve sluchátku které může dítěti poškodit sluch?
Píchněte do toho špendlíkem a běžte to vrátit:-)

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Gabe

Podle zakona o ochrane spotrbitele nejste povinnen schovavat jakykoliv obal od vyrobku ani behem zarucni doby.Takze si stujte za svem a klidne reklamujte.Pokud je na strane prodejce problem,informujte ho o COI a nedejte se.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování