Koupil jsem si sedací soupravu od velkého prodejce. Ulomila se mí část opěradla ,naprosto banální závadu kterou jde svépomocí opravit. I přez to jsem provedl reklamaci. Dnes vypršela 30-ti denní lhuta. Mohl bych odstoupit od smlouvy a vrátili by mi peníze. Tu sedačku mam ale pořád doma (nebylo potřeba pro reklamaci jí někam vozit) Kdyby mi vrátili peníze zřejmě by jsem musel sedačku vrátit i já.. a to nechci… Mohu požadovat odškodnění že to nestihli a sedačku mi nechají… děkuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Georgo2010 před 4762 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Těžko poradit, záleží na dobré vůli prodejce. Před rokem a půl jsem kupoval rohovou sedačku, jenže během necelého měsíce se roztrhalo čalounění. Reklamace probíhala u mne doma, kdy prodavač s pomocníkem přijeli a vyměnili kus za kus. Následně se reklamace s obdobnou závadou znovu opakovala a to už jsem neměl náladu dál něco řešit. Přijeli, vrátili mi plnou částku a odvezli si vadnou sedačku. Měsíc jsem počkal na akční nabídky a v konkurenční prodejně koupil dražší ale kvalitnější. Snad Vás to alespoň trochu inspiruje při rozhodování.
0
před 4762 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek