Avatar uživatele
anonym

Mužu žádat nějaké odškodnění když nedodrží 30-ti denní lhůtu

Koupil jsem si sedací soupravu od velkého prodejce. Ulomila se mí část opěradla ,naprosto banální závadu kterou jde svépomocí opravit. I přez to jsem provedl reklamaci. Dnes vypršela 30-ti denní lhuta. Mohl bych odstoupit od smlouvy a vrátili by mi peníze. Tu sedačku mam ale pořád doma (nebylo potřeba pro reklamaci jí někam vozit) Kdyby mi vrátili peníze zřejmě by jsem musel sedačku vrátit i já.. a to nechci… Mohu požadovat odškodnění že to nestihli a sedačku mi nechají… děkuji

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Georgo2010 před 4762 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Georgo2010

Těžko poradit, záleží na dobré vůli prodejce. Před rokem a půl jsem kupoval rohovou sedačku, jenže během necelého měsíce se roztrhalo čalounění. Reklamace probíhala u mne doma, kdy prodavač s pomocníkem přijeli a vyměnili kus za kus. Následně se reklamace s obdobnou závadou znovu opakovala a to už jsem neměl náladu dál něco řešit. Přijeli, vrátili mi plnou částku a odvezli si vadnou sedačku. Měsíc jsem počkal na akční nabídky a v konkurenční prodejně koupil dražší ale kvalitnější. Snad Vás to alespoň trochu inspiruje při rozhodování.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek