Jistě jste si všimli, že reklamy někdy neoddělují pořady, ale pořady na sebe přímo navazují. Reklamu tam naperou později. Tak fajn, udělám si kafe o 10 minut později. Jaký to má smysl, něco mi uniká? Je to „strategie“ zadavatelů reklamy, nebo TV?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 1970 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Problematika „Jak dělat mediální humbuk“ a především reklamy jde takovým tempem kupředu, že kolikrát ani sami borci od fochu se nestačí divit. Podívej na Babišou partu jak dokonale vytírají zrak soupeřům. Už jen to, jak obrátili průser „sorryjako“ v okřídlenou hlášku, která mu nahnala další + bodíky je na pochvalu! A to je jen maličký zlomek toho, jak důmyslně pracují. Mrkni na tohle, je to dost poučné. https://www.youtube.com/watch?v=gHUJur-2uh4
0 Nominace Nahlásit |
No přeci PENÍZE!!! Reklama 15 min po začátku je NEJDRAŽŠÍ!!!
2Kdo udělil odpovědi palec? Kepler, aliendrone
před 1970 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Největší sledovanost a tedy nejvíce peněz… Těm co sledovali předchozí pořad ještě nedošlo že skončil, a zároveň už sledují TV Ti co je cíleně zajímá ten druhý…
0 Nominace Nahlásit |
Furt tomu nerozumím. Co mě donutí k tomu, abych sledoval reklamu podle jejich vysílacího času. ŽE BY TO BYLO ZALOŽENO NA TUPCÍCH, CO NEZVEDNOU PRDEL Z KŘESLA NIKDY? Ať je o ve 20.00, nebo 20:15? Když na mně vyletí ten idiot alzák, tak jako tak se jdu vyčůrat, nebo si udělat to kafe.
Nejdražší pro koho? Proč by zadavatelé platili reklamu v nejdražším čase? Nějak tomu nerozumím.
Keplere, sám sis odpověděl. Cena reklamy se vyhodnocuje totiž ex-post. Nejprve se vysílá a pak se určuje cena. Kupodivu… právě v čase 20:15 je cena nejvyšší. Proč asi… Nebude to kvůli sledovanosti? Z toho se totiž ta cena počítá.
Tak asi ti zadavatelé tu cenu jsou ochotni zaplatit, tomu rozumím. Ale proč předpokládají, že tu jejich reklamu budu sledovat ve 20:15 a ne hned ve 20:05? Jak jsem psal, udělám si kafe o něco později…Podle mně výsledná sledovanost stejná.
… mimochodem.. i to je důvod, proč často práve v čase, kdy na jednom programu začne reklama začne i na jiném. Tedy přepnutím programu se reklamy jen málokdy zbavíš. Vychází to z ustanovení zákona (nebo vyhlášky… kýho hroma), která uvádí, v jakém čase filmu může být kolik reklam. Např. je napsáno (přesně čísla neznám, ale pro ilustraci to stačí), že v patnácti minutách smí být jeden blok reklam. Tak se odvysílá 15 minut, najede první blok reklam, odvysílá se další jediná minuta a odvysílá se druhý blok reklam. Pak se 16 minut nevysílá reklama a vychází na 30 minut dva bloky rteklam. To je v pořádku. Nebo se odvysílají titulky – 7 minut, a odvysílá se blok reklam. Za zalších 8 minut se odvysílá další blok reklam, za dalších 16minut sde vysílá už TŘETÍ blok reklam. Všimni si, že opět vyjdou dva bloky reklam vyjdou ve třiceti minutách. I to je v pořádku.
Nejdražší čas je ten, kdy pořad sleduje nejvíc diváků. To znamená před zprávami a v atraktivním pořadu. Tudíž dopad reklamy je nejvyšší.
annas | 5913 | |
Drap | 4652 | |
led | 3008 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2243 | |
zjentek | 1663 | |
ivzez | 1445 | |
aliendrone | 1427 | |
quentos | 1424 | |
elkon | 1337 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |