Sledoval jsem televizi a byla tam reklama na obchod s koly. Ale ten, kdo to hlásil, říkal – obchod s kolama. Takové výrazy jako jeli jsme tam dvěma autama místo dvěma auty svědčí o neznalosti gramatiky. Nevím, možná to přiláká lidi. Hlavní je ochota, vybavení, profesionalita. Tak proč ten nespisovný slogan. Má to nějaký důvod? Děkuji.
Zajímavá 0 před 1693 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nepřiláká, spíše odradí… Sice minimálně, ale já si okamžitě řeknu: Co je to za firmu, která nechá dodavatele reklamy vyplodit takovej hnus. Ono.. dnes se na tohle moc nehledí. Je to prachobyčejný šlendriánství. Ona totiž i nespisovná čeština má jistá pravidla. A já je tak rád porušuju… .-D 😁 Teď mě napadl celý článek o fotografii v souvislosti s tímhle. Asi něco napíšu.. Stejně si to přečte jen pár lidí, tak co… žejo… 😁
Ale přesně vím, o čom mluvíš. A problém je mnohem hlubší, ono to není jen v reklamách, ale i v oficiálním zpravodajství. Ani reportéři neuměj mluvit. Nejen, že neuměj česky, ale mluvěj nesrozumitelně, drmolej, neartikulujou. Od toho se odvíjí pak celková apatie k problému jako celku. Ve školách, v mluvě, v psaném projevu…
0 Nominace Nahlásit |
Zdá se, že vše je tolerováno. Ostatně je to vizitkou majitele firmy, pro ostatní je to varovný signál, že jde o poněkud omezeného člověka. Nějakou dobu jsem například pracoval ve firmě s názvem Moráviachem. Ach jo…
0 Nominace Nahlásit |
Kdo ví. Možná že nespisovný tvar (lidový) přiláká více zákazníků. Že jim bude připadat takový „domáčtější“. Názvy firem a reklamy mají v dnešní době různé podoby, např. slogan Kauflandu „Ochutnej našeho řezníka“. Záměrem sloganu je pobavit zákazníky, pozitivně provokovat a vyvolat úsměv. 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Tfůůůj!!! Marci!!!! Tohle mi nedělej!!! Se mi zvedl kufr!!!! A to si říkám, že maso je maso, i to sladký!!! 😁
Ono to ukazuje na celkový stav slolečnosti… Snad se teď začnem vážit věcí, na které by nějaký virus neměl mít vliv.