Souhlasím s oběma.Jen bych ještě dodal,že obě pájené plochy
odkysličuje,odmašťuje…no prostě čistí tak,aby spoj držel a byl
vodivý.
(nebyli tam přechodové odpory,což jsou také již zmíněné studeňáky)
4Kdo udělil odpovědi palec? MILAN - USACARS.cz, franku, Dochy, Pohodar87
před 4006 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Při pájení chrání spoj proti oxidaci (tzn. např. v elektronice je to technologická ochrana proti studeným spojům apod.) – udělej si jeden spoj s kalafunou a druhý bez a uvidíš to.
0 Nominace Nahlásit |
Ještě doplním. Kalafuna je tavidlo. Při jakémkoliv pájení kovů se musí používat tavidlo. Jinak není spoj kvalitní.
0 Nominace Nahlásit |
„nebyli tam přechodové odpory,což jsou také již zmíněné
studeňáky“
by také byla správná odpověď jako i ostatní, nebýt té hrubky ve
„shodě“ : jak odpor tak studeňák jsou sice podstatná jména rodu
mužského , ale NEŽIVOTNÉHO . Z toho plyne nebylY TY odpory a ne Ti odpoři.
Páni „inženířy“ dbejte občas i na svůj zevnějšek tady – jsem
důchodce, neznamená, že na sebe kašlu (občas na jiné ano). Děkuji za
správné pochopení.
Zdroj: osobní zkušenosti ze života
2Kdo udělil odpovědi palec? MILAN - USACARS.cz, anonym
před 4006 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek