27.1 jsem si v nejmenovanem e-shopu objednal mobilni telefon za 8500kc a zaplatil predem na ucet. Doba doruceni mela byt cca 14 dni, podle recenzi jinych zakazniku je tato doba podstatne delsi. 19.2 mi obchod psal ze je expedice planovana na pondeli, tj. 22.2. ani ten den mi telefn nedorazil. Opet jsem tam psal a napsali mi ze se zdrzel na spedici a ze 29.2 budu mit prirazene sledovaci cislo od posty. Ani to jsem ovsem nedostal.Po vymene jeste par emailu mi psali, ze musi na zasilku podat reklamaci na poste s tim ze mi vrati penize a az budou mit novy kus ze mi jej poslou dobirkou. 7.3 psali ze mi odeslali penize na ucet, pokud vim prevod penez trva 1–2 dny a ani do dnesniho dne penize nemam. Prijde mi to jako neustale vymlouvani ze strany eshopu a uz zacinam mit strach ze prijdu o sve penize. Kam a na koho bych se mohl obratit, popr. jak tuto situaci resit? dekuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3180 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Na koho by jsi se chtěl obracet ? Musíš na nejmenovaný e-schop, nebo s trestním oznámení na policii. Nikde jinde se asi peněz nedomůžeš.
0 Nominace Nahlásit |
Necetl jsem celý text, jen tučně psanou otázku. Nicméně, pokud eshop
nedodal co mám, obrátit se na eshop doporučeným dopisem se lhůtou
k zjednání nápravy. Na policii můžeš jít taky, ale… pokud se
neprokáže úmysl prodejce (obohacení, podvod), tak z toho nic nebude, resp.
muselo by vás být víc.
Takže klasický občansko-právní spor. = právník – soud.
0
před 3180 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy neplatím internetovému obchodu předem. Když mi někdo napíše, že platbu na dobírku neakceptuje, má smůlu, obrátím se jinam.
0
před 3177 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek