Tady je něco z podpory:
https://support.avast.com/index.php?languageid=2&group=cze&_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=1063
Nebo tady můžeš po přihlášení poslat dotaz na techniky z podpory
Avast:
http://support.avast.com/index.php?_m=tickets&_a=submit&p_pro=2&p_vep=7&p_ves=0&p_lqa=0&p_lsu=0&p_lst=3&p_lex=17&p_lng=cs&p_lid=cs-cz&p_elm=73&p_var=%252Fis%252Fcs-cz%252Fsupport-center_70_default.html&utm_campaign=support&utm_source=prg_ise_70_3&utm_medium=prg_lnk&utm_content=%2Fis%2Fcs-cz%2Fsupport-center_70_default.html_ticket
Doplňuji:
Podle mne je to ale důsledek ne dostatečného vyřešení tvého předchozího
dotazu:
http://www.odpovedi.cz/otazky/cast-okna-objevi-se-po-startu-pocitace-program-nebo-funkci-c-users-martina-appdata-lokal-temp-143-1-com-kde-hledat
Upravil/a: beer
0 Nominace Nahlásit |
To asi bude chtít trochu rozepsat
napiš mi prosím na mail: michal.kolesa@seznam.cz víc např. co jis dělala než se to stalo, např. nepovedená aktualizace nebo poškození registru,.
Avast má svůj „spešl“ odinstalátor zkus ten https://support.avast.com/index.php?languageid=2&group=cze&_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=1063
a nezapomeň připsat, zda umíš plavat 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Taky se mi to stalo : http://www.odpovedi.cz/otazky/avast-odmita-pracovat-co-s-tim
Pokud tu odpověď nenajdeš, zadej dotaz na www.zive.cz , tam ti určitě
poradí. Mám teď Microsoft Security Essentials, funguje výtečně.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 726 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |