Myslím, že jednou nastane doba, že vše už bude vynalezeno a vymyšleno a lidstvo už nebude mít co zdokonalovat, taková doba by měla nastat, nejde přeci pořád něco zdokonalovat, když vše je už dokonalý.....
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, Anikitos před 2201 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Někteří odborníci tvrdí, že je stále těžší přicházet s průlomovými objevy.
Ale nikdy nelze říkat nikdy. Pokud bude existovat svět včetně lidé, stále budou místa, která všichni nenavštívili, knihy, které nepřečetli, stejně se objeví lidé a živočichové, které nikdy nepotkali, rostliny, které jnevidělii atd.
Tedy toto neznámé může vést k různým objevům, vynálezům, které jsou neznámé, nebo nerealizované, takže je třeba vytvořit pro ně podmínky, takže beru vynález ve významu vymyšlení něčeho jak v dané oblasti využít.
Že je stále dost nápadů, můžete si ověřit v odkazu
https://www.stream.cz/top-5/10002418-5-vynalezu-ktere-v-budoucnosti-zmeni-nas-zivot
Vynálezy dětí
https://www.tacr.cz/dokums_raw/media/tz_soutez_vynalezy_budoucnosti.pdf
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Taková doba už tady byla, tuším někdy na sklonku 19. stol., kdy se
tvrdilo: vše už bylo vynalezeno a slovutná Francouzská akademie věd (či
jak se ta instituce jmenovala) autorativně tvrdila, že kameny z nebe padat
nemohou…
Společnost, která se nevyvíjí, stagnuje. A stagnace znamená zánik.
0 Nominace Nahlásit |
V prípade človeka, môže taká doba nastať len, keď človek prestane myslieť a zanikne.
0 Nominace Nahlásit |
S každým dalším objevem se vynoří podstatně více neobjasněných
věcí a souvislostí.
Dalším nepovšimnutým problémem je to, že lidstvo postupně ztrácí
kontakt s kořeny objevu. Sice se objev postupně důkladněji prozkoumává a
prakticky aplikuje, ale… Lehko se může stát, že z určitého úhlu
pohledu to, co věděl objevitel- otazníky a stopy, které ho k objevu vedly,
to se časem zapomene nebo to ví jen hrstka jedinců.
Když si čtete v nějaké staré učebnici, třeba ze zač. min. století, tak
první, co vás zarazí – jak je to krásně napsané – jde to ke
kořenům a praktickým příkladům. Dnešní učebnice jsou přehlceny
informacemi, ale jádro někdy nejasné.
Tím chci k vašemu dotazu říct, že cesta k dosáhnutí vyššího
vědění, nebo vševědění je provázena opačnými jevy.
0
před 2200 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
annas | 5913 | |
Drap | 4620 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1312 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |