Zdravím,
dnes jsem se již podruhé minul s dopravní službou a při kontaktování
zákaznické podpory PPL mi bylo řečeno, že opětovné doručení není
možné – balíček bych si tedy mohl vyzvednout pouze v depu, které je
desítky kilometrů daleko. Časová vytíženost mi nedovoluje jet si balíček
vyzvednou osobně. Od potvrzení obědnávky uběhlo již 7 dní, s tím že
v depu má dle emailu zůstat po dobu dalších 7 dní (poslední pokus
o doručení proběhl dnes 5.9). Jsem si vědom, že vrácení zboží není to
samé jako nepřevzetí zásilky.
Jaký bych měl nyní zvolit postup? Mám stále možnost, ať morální či
nemorální, vyhnout se pokutě? Na závěr bych zmínil, že zásilka má
hodnotu pod 200 korun, tudíž nevěřím, že by se prodejci vyplatilo jít
až na hranu z hlediska práva.
Děkuji.
Nepřevzetí zásilky
Zajímavá 0 před 1887 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jaké pokutě? Pokud vím, žádná pokuta pro příjemce za to, že balík nevyzvedl stanovena není, PPL prostě jen ukončí pokusy o doručení a balíček pošle zpět odesilateli.
S odesilatelem se pak můžete zkusit domluvit na jiné formě doručení, například odložením na české poště či na některém z výdejních míst zásilkovny, kterých je po celé ČR skoro 3000 a zde je jejich mapa https://www.zasilkovna.cz/pobocky – zásilkovna obvykle bývá ta nejlevnější forma doručení, ale příliš velké zásilky se takto doručovat nedají (max rozměr jedné strany 120 cm, max hmotnost 10 Kg).
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Zjisti si mobilní telefon dopravce a spoj se s ním. Objednal sis zásilku, tak si ji nech dovést tam, kde budeš v určitou dobu. A taky se tak domluv s dodavatelem. Ale, to jsi měl udělat předtím. Když si něco objednávám, tak řeknu, zda to chci nechat na poště, na určeném místě, nebo uvedu adresu a kontakt na sebe. Dnes má asi každý mobil a když čekám zásilku, tak mohu zjistit na internetu historii pohybu. Takže pokud tě neunesli, je to všechno na tobě. Když jsi časově vytížený, můžeš se domluvit, kde ti to mají nechat a do kdy a můžeš se podle toho zařídit, někoho tam poslat, nebo to přeposlat co nejblíž k tobě.
0 Nominace Nahlásit |
Nechal bych to plavat, nic nehrozí. S PPL mám dobré zkušenosti a máš k dispozici telefon řidiče. Pro příště si ním domluv jiné místo dodání nebo čas dodání. Dávají avízo předem, tak by to neměl být problém.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek