Avatar uživatele
Pralinka1979

Neuznaná reklamace

Máte podobnou zkušenost? Zakoupila jsem pro miminko lehátko za víc jak 4000,– Kč a bylo používáno cca. po dobu 2 měsíců, když skořepina praskla a ulomil se malý dílek, tudíž nešlo dále používat. Byla jsem překvapena a spojila jsem se s prodejcem, zaslala jsem lehátko zpět a uvidíme – buď oprava nebo vrácení peněz. K nemilému překvapení mi přišel balík s rozbitým lehátkem zpátky s dopisem, kde bylo uvedeno, že došlo k mechanickému poškození věci kupujícím a tudíž nelze uplatňovat reklamaci ☹ Nebyla to pravda, do lehátka jsem dávala pouze novorozeně 🙂 Stejně bych ráda věděla, co v takovém případě třeba i příště dělat??? obrátit se na ČOI?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? hanulka11, Lenjička před 4987 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hlada

To je mrzuté. Můžete se obrátit na ČOI nebo na Sdružení na ochranu spotřebitelů, kde dostanete radu jak postupovat. Reklamaci ale za vás nevyřeší. Bude to chtít spoustu času, nervů a i trochu peněz, protože budete potřebovat posudek soudního znalce. Přeju vám úspěch. Co dělat příště? Vyvarovat se nákupu předražených šmejdů. 4000 není odpovídající cena vzhledem k účelu věci.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lenjička

Pokud jste využívala předmět pouze k tomu, k čemu je určený – tedy ukládání mimi – je právo na Vaší straně. Já bych se zkusila přít. Jde ale o to, že nemáte žádný důkaz o tom, že byste do lehátka třeba neodkládala cement…
Myslím ale, že pokud Vás budou chtít takto napadnout, máte presumpci neviny dokud to nedokážou. A to nevím jak by dělali 😁
Jestli si věříte, jděte do toho a přete se 🙂
Držím palce 🙂

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
led

Pozrite si ete raz návod, záručný list (či je naozaj pre miminko -vtip-). Ak ste lehátko používali presne podľa návodu, máte nárok na reklamáciu. V prípade neuznania postupujte podľa Lenjičky a Hladu a obráťte sa na ČOI a Sdružení na ochranu spotřebitelů.
To skúšajú na vás známe obchodné triky vychádzajúc poľa „7 bodov servisu“: bod1 – skontroluj obsluhu (spotrebiteľa).

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek