Motor ohřát na provozní teplotu (nejlépe se mění po ukončení bežné
jízdy, práce apod.), olej vypustit do připravené nádoby tak aby nestříkal
po okolí na zem, podlahu apod (bacha je dost teplý), vyndat filtr a vyměnit
ho za nový, zazátkovat olejovou vanu (zatím olej dokapával), nalít nový
olej na horní rysku, nastartovat, po chvilce vypnout, nechat olej v motoru
sednout a dolít na horní rysku. Pokud se jedná o starý motor a stzaré
oleje, které je nutné vypláchnout, je tam vložena ještě operace nalít
proplachovací olej, zahřát a vypustit).
Vyjetý olej z vany (sběrné nádoby) přelít do uzavíratelných nádob a
pokud se nejedná o podnikatelský „motor“, filtr a olej lze odevzdat na
sběrném dvoře jako nebezpečný olej. Pokud je to „podnikatelský olej“,
mělo by se na sběrném dvoře zaplatit. Není dobré olej doma pálit
v kamnech, natírat dřevo apod.
0 Nominace Nahlásit |
meli by to i tak udelat v kteremkoli servise…
jinak enom doplnim, ze idealni hladina oleje je uprostred mezi ryskama, nikoli u horni rysky… vseho moc skodi, nadbytek oleje je snad horsi nez podstav…
ale znam pripad jednoho romskeho kolektivu, ktery naleval ve skodovce olej az po horni vicko…
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek