Dobrý den,
prostřednictvím skupiny na facebooku, jsem zakoupila „značkové“
čínské zboží, doba dodání po zaplacení měla být 15–60 dni.
V 17.září jsem objednala první zboží a 8.října pak další, celkem
v hodnotě 2000kč. Jelikož prodávající nepřišlo vše zboží, měla mi
odeslat to co dorazilo a za zbytek mi vrátit peníze. Paní mi psala, že
zboží odesílá 16.12. a peníze že pošle též. Bohužel nic nedorazilo.
Psala jsem tedy paní zprávy, co je s balíčkem a následně, aby mi vrátila
všechny peníze, 14.1. mi odpověděla, že druhý den se na to podívá a
peníze pošle, bohužel už se zase neozvala. Zajímalo by mi tedy, co bych
měla dělat a jak se můžu bránit. Děkuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3989 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Obrana je jenom jedna:
Neobchodovat (nenakupovat) prostřednictvím sociální sítě,
jež k obchodovnání/nakupování není určena,
a na níž se spousta lidí registruje se smyšlenými údaji
(přestože tím porušuje pravidla FB).
Teď se pokuste spojit s dalšími, kteří objednali stejně jako Vy
a společně podejte trestní oznámení.
0
před 3989 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek