Dobrý den…Objednala jsem si přes internet 4 hračky z jedné int.adresy..tři byly vpořádku, ale čtvrtá se lišila od inzerovaného výrobku.. E-shop inzeroval verzi 1028, ale zaslali mi verzi 1008..nejedná se jen o jinou barvu – je zjevné, že výrobek je staršího typu a určitě neodpovídá ceně inzerované verze. Chci výrobek vrátit s tím, že požaduji buďto verzi, kterou inzerují a kterou jsem si objednala, nebo vrácení peněz.. O který zákon se můžu opřít, kdyby nastaly problémy ze strany e-shopu?? Poslala jsem do e-shopu email – mám čekat na odpověď nebo zboží odeslat hned? Samozřejmě budu požadovat uhrazení nákladů – poštovného..je možné zboží poslat na jejich náklady nebo to musím poté požadovat??? Za odpovědi mockrát děkuji :o)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4802 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Rozpor s kupní smlouvou (občanský zákoník)
http://business.center.cz/business/pojmy/p691-rozpor-s-kupni-smlouvou.aspx
0 Nominace Nahlásit |
Objednávka je současně vaši vzájemnou smlouvou. Požadujete dodržení smlouvy, nebo patřičnou finanční náhradu.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek