Avatar uživatele
chciodpoved

Objednal jsem zboží, které musím poslat zpět, vadný kus. Je eshop povinen mi proplatit poštovné?

Zboží zakoupeno na Aukru… (nové – kup teď)
Doplňuji:
Pokud ano, opírá se toto právo pouze o obchodní podmínky nebo je podloženo i nějakým paragrafem z občanského zákoníku?

Zajímavá 0 před 3828 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
cukrar

Máte právo na úhradu nákladů spojených s reklamací. Třeba i dovoz na poštu, balné a podobně. Na druhé straně je právo dodavatele, aby uznal co chce.
Pokud se nedohodnete, tak to rozhodne soud..

Doplňuji:
zákon na ochranu spotřebitele..

Upravil/a: cukrar

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Nárok na náhradu nákladů reklamace máte, ale jen v tom případě, pokud prodejce je podnikatel a zboží vám prodal v rámci své obchodní činnosti. Aukro není e-shop.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

V první řadě si přečti podmínky „reklamace“ na Aukru. Jinak to řeší z. na ochranu spotřebitele a nový Občanský zákoník.
Normálně platí, pokud je vada, hradí opětovně prodejce, pozor, ale to nejnižší, ne ze to posleš za 500, když lze jen za 100 Kč. Dohledej si paragrafy.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek