Avatar uživatele
Greneia

Otázka pro obchodníky – jak byste vyřešili vysokou objednávku…

Jak byste řešili, kdyby vám přišla poměrně neobvykle vysoká objednávka (na e-shop), jedná se v tomto případě o jeden produkt, který má cenu 3,5tis a dotyčný jej chce na dobírku a nemá kontaktní telefon. Obvykle se totiž objednávky pohybují max do 2000,– Kč a to velmi zřídka. Co byste mu napsali e-mailem? Protože se může jednat o člověka, který si střílí a nebo také to může být skutečně člověk bez telefonu a myslí to s objednávkou vážně. Díky za případné rady.
Doplňuji:
Tak ještě poupravím otázku .. poštovné je při této vyší (částky) za zboží již zdarma. :)))

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? panenka před 5231 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Miroslavst

Poděkoval bych mu za objednávku a sdělil, že jeho objednávka je nestandardní. Z důvodu vysoké ceny objednávky bych jej požádal, aby poštovní poukázkou (popř. převodem na účet)zaslal částku rovnající se výši poštovného za dobírku.
Poté, že mu objednané zboží zašlu na dobírku s tím, že poštovné již bude uhrazeno a nebude obsaženo v dobírce.
Pokud by zásilku nepřijal, nic bych netratil.
PS: Co by vyřešil telefon? Pokud bych si dělal srandu, stejně bych lhal v telefonu jako v mejlu.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce
Avatar uživatele
kropitko

Kde není risk,tak není zisk. Já bych to asi riskla,ale jsem důvěřivý tvor. Tuto situaci nezávidím,ale zase musíte vzít v úvahu,že pokud to tak je,tak sakra vyděláte,no a pokud ne,tak prostě proděláte. Ještě mě napadlo,že pokud by byl dotyčný někde z vašeho okolí,tak bych to riskla a zásilku doručila osobně.
Chápu,že máte strach,že si z vás dělá někdo legraci,ale co když ne......

před 5231 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek